پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

نامه باقری به معاون اشتون

سه شنبه ۱۶ خرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۹:۵۰
کد مطلب: 226937
معاون شورای عالی امنیت ملی کشورمان در نامه ای به معاون اشتون، بر ضرورت برگزاری نشست کارشناسان پیش از نشست مسکو در فرصت اندک باقی مانده تاکید کرد.
به گزارش جهان، در پی توافق نشست بغداد مبنی بر برگزاری نشست معاونان برای تهیه دستور کار گفت وگوهای آتی ایران و 1+5 در مسکو، علی باقری معاون دبیر شورای عالی امنیت ملی پنج روز پس از گفت وگوهای بغداد، با ارسال نامه ای به هلگا اشمید معاون کاترین اشتون، ضمن اعلام آمادگی برای برگزاری نشست کارشناسان، تصریح کرد موفقیت نشست مسکو در گرو تمهید مقدمات لازم و تدوین دستور کار جامع و توافق شده است.

عدم آمادگی طرف مقابل برای برگزاری چنین نشستی موجب شد تا باقری روز گذشته مجددا طی نامه ای به هلگا اشمید که رونوشت آن برای نمایندگان 6 کشور حاضر در گفت وگوها نیز ارسال شده است، با اشاره به گذشت نزدیک دو هفته از گفت وگوها بغداد، بر ضرورت برگزاری نشست مذکور در فرصت اندک باقی مانده تاکید کرده تا زمینه پیشرفت مورد انتظار در انجام توافق های مذاکرات استانبول 2 و بغداد را فراهم آید.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *