جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

روسيه سه بر صفر ايتاليا را تحقیر کرد

شنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۱ ساعت ۰۹:۵۷
کد مطلب: 226395
برنامه‌هاي آماده‌سازي ايتاليا براي يورو 2012 ضربه سختي خورد و آنها سه بر صفر به روسيه باختند.
مردان ديک ادووکات در نيمه دوم حملات خطرناکي ترتيب دادند و سه گل را در اواخر بازي زدند.

بازي پاياپاي آغاز شد و دو تيم موقعيت‌هاي خوبي داشتند.

روسيه در دقيقه 10 تير دروازه ايتاليا را به لرزه درآورد. آنردي آرشاوين توپ را به رومن شيروکوف سپرد و او هم در حالي که پشت به دروازه داشت برگشت و توپ را به تير زد.

آندره‌آ پيرلو در اواسط نيمه اول با پاسي ديدني توپ را به دانيله دروسي سپرد و او هم آن را به ماريو بالوتلي خواست پاس بدهد اما بالوتلي نتوانست به توپ برسد و دروازه خالي را باز کند.

سپس روسيه سه موقعيت خوب داشت. ابتدا کنستانتين زيريانوف توپ را به بالاي دروازه زد، سپس ضربه او از کنار دروازه به بيرون رفت و در نهايت ضربه يوري ژيرکوف را جيان لوييجي بوفون به کمک تير دروازه گرفت.

ايتاليا در ابتداي نيمه دوم موقعيت خوبي داشت اما کلوديو مارکيزيو نتوانست موقعيت عالي خود را به گل تبديل کند.

اما اين روسيه بود که در نهايت در دقيقه 60 به گل رسيد. آلن دزاگوئف و شيروکوف با هم همکاري کردند و توپ به الکساندر کرژاکوف رسيد و او آن را پس از کنترلي زيبا به گوشه پايين دروازه زد.

ايتاليا تلاش کرد به گل تساوي برسد اما ايگور آکينفيف، دروازه‌بان روسيه را چندان به واکنش‌هاي جدي وادار نکرد.

مردان ديک ادووکات در دقيقه 75 باز هم گل زدند. اين بار کريستين ماجو و مورگان دسانکتيس که جانشين بوفون مصدوم شده بود اشتباه کردند و توپ به آرشاوين رسيد. ضربه او برگشت و در نهايت شيروکوف به راحتي هرچه‌تمام دروازه خالي را گشود.

اوضاع در دقيقه 89 براي ايتاليا بدتر شد. ضربه الکساندر کوکورين داشت به بيرون مي‌رفت اما ماجو اشتباه کرد و توپ را برگرداند و شيروکوف هم آن را به گل تبديل کرد.

نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *