سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 16 Apr 2024
 
۰
پاسخی معنادار به یاوه‌گویی‌های امارات و چند کشور کوچک عرب؛

بازديد فرمانده كل سپاه از جزایر سه‌گانه ایرانی خلیج فارس

سرلشکر جعفری: تفکر بسیجی صهیونیسم را به وحشت انداخته است
پنجشنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۵:۱۲
کد مطلب: 226223
سردار سرلشكر پاسدار محمدعلی جعفری به همراه دریادار پاسدار علی فدوی فرمانده نیروی دریایی سپاه از جزایر بوموسی، تنب بزرگ و كوچك بازدید كرد.
بازديد فرمانده كل سپاه از جزایر سه‌گانه ایرانی خلیج فارس
به گزارش جهان، سردار سرلشکر پاسدار محمدعلی جعفری در پایان بازدید از یگان‌های رزمی مستقر در جزایر سه‌گانه، با بسیجیان و مردم شهر بوموسی نیز دیدار کرد و با ابراز خرسندی و رضایت از سطح و میزان آمادگی دفاعی یگان‌های رزمی و تقدیر از اراده و همت مردم بوموسی در عرصه‌های حمایت از آرمان‌های انقلاب اسلامی به ویژه در دوران دفاع مقدس گفت: آن‌چه بدون تردید در هر جمع بسیجی به خاطر هر انسان می‌آید بحث مبارزه در راه توسعه اسلام و تحقق اهداف و آرمان‌های انقلاب است.

وی افزود: خدا را شکر می‌کنیم که همین نگاه و تفکر بسیجی، امروز در اقصی نقاط جهان توسعه پیدا کرده و استکبار جهانی، صهیونیسم بین‌الملل و کشورهای حامی آن‌ها را به وحشت انداخته است.

وی با اشاره به این‌‌که «نگاه مبارزه با ظلم و استکبار جهانی مایه خیر و برکت انقلاب اسلامی شده است» تصریح کرد: در سایه این نگاه، جوامع و ملل اسلامی می‌توانند با اتکا به توانمندی‌های‌شان امنیت و آرامش خود را تامین و با کمک یکدیگر دست ایادی استکبار از کشورهای اسلامی را قطع کنند.
 
فرمانده کل سپاه اظهار کرد: ما دست دوستی و برادری کشورهای اسلامی به ویژه کشورهای حوزه جنوبی خلیج‌فارس را می‌فشاریم و از آن‌ها می‌خواهیم با کمک همدیگر و با اتحاد و برادری دست استکبار جهانی را از منطقه کوتاه و امنیت آب‌ها و سواحل را خودمان تامین نماییم و دشمنان را ناامید کنیم و باعث عزت هرچه بیشتر اسلام عزیز باشیم.
 
وی تاکید کرد: این نگاه در جای جای ایران اسلامی به ویژه در سواحل جنوبی خلیج فارس و جزایر حساس و استراتژیک این منطقه در بین مردم وجود دارد.

در این دیدار دریادار علی فدوی فرمانده نیروی دریایی سپاه از میزان آمادگی و توانمندی یگان های مستقر در جزایر سه گانه گزارشی ارائه کرد.
 
همچنین سردار بارانی فرمانده سپاه امام سجاد (ع) استان هرمزگان و موسوی فرماندار شهرستان بوموسی نیز وضعیت جزیره بوموسی و ساکنین آن را تشریح کردند.
 
در پایان این مراسم فرمانده کل سپاه با اهدای جوایزی 6 تن از بسیجیان برگزیده بوموسی را مورد تقدیر قرار‌دادند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *