پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰

آقايان پاسخ اين فاجعه را به مردم بدهند

چهارشنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۸:۲۳
کد مطلب: 226111
سرمربي سابق تيم ملي فوتسال پس از حذف ايران از مسابقه‌هاي جام ملت‌هاي آسيا در مرحله نيمه نهايي گفت: مسئولاني كه منجر به وجود آمدن اين فاجعه شدند بايد به مردم ايران پاسخ بدهند.
به گزارش جهان به نقل از ايسنا، حسين شمس كه در ارتباط زنده تلفني با شبكه ورزش صحبت مي‌كرد، نتوانست به دليل راه نيافتن ايران به فينال رقابت‌هاي جام ملت‌هاي آسيا جلوي اشك‌هايش را بگيرد.

وي با اشاره به اينكه دليل اصلي حذف ايران ضعف كادر فني تيم بود تاكيد كرد: فوتسال ما به جايي رسيده كه تايلندي‌ها بايد بيايند پس از بردمان در زمين برقصند. ما براي دومين بار بود كه از جام ملت‌ها حذف مي‌شديم. به اعتقاد من لجام گسيختگي تيم ملي از مسابقه‌هاي دوستانه به چشم مي‌خورد و همه به اين موضوع اشاره مي‌كردند اما تيم ملي با توجيهاتي كه داشت مي‌گفت به دليل بدنسازي و شرايط حريفان نتايج ضعيف كسب مي‌شود اما اينقدر خودشان را به نشنيدن زدند تا اين فاجعه به وجود آمد.

شمس افزود: مسئولان بايد بيايند به مردم پاسخ بدهند؛ مردمي كه پس از كنار گذاشتن من مي‌گفتند به چه دليل وي را كنار گذاشتيد. به اعتقاد من اصلا نبايد در اين بازي كار به جايي مي‌رسيد كه در وقت اضافه از تايلند ببازيم. ما بايد در وقت قانوني كار را تمام مي‌كرديم. اگر خاطرتان باشد، در دوره قبل در همين مرحله ژاپن را 7 بر صفر برديم اما كجاست آن تيم خوب و جنگنده كه سايه به سايه برزيل و اسپانيا در دنيا رقابت مي‌كرد.

وي اضافه كرد: زماني كه من سرمربي تيم بودم، با نتيجه 4 بر 3 به برزيل باختيم كه مردم به دليل كسب اين نتيجه من را بازخواست مي‌كردند و آن زمان آرزويمان اين بود كه يك روزي برزيل را ببريم اما الان آرزويمان اين است كه تيم‌هايي مثل تايلند را شكست دهيم.

تيم ملي فوتسال ايران دقايقي قبل با باخت 5 بر 4 برابر تايلند براي دومين بار در تاريخ مسابقه‌هاي قهرماني آسيا از رسيدن به فينال بازماند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *