سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 23 Apr 2024
 
۰

تن‌فروشی می‌کنم تا مثل دختران‌غربی شوم!

چهارشنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۷:۲۰
کد مطلب: 226094
خودم را می فروشم تا شبیه دختران غربی شوم! یک دختر تایوانی در مصاحبه با سایت رادیو فردا علت تن فروشی خود را چنین توضیح داد: «ما می‌خواهیم عوض شویم، ظاهرا شبیه غربی‌ها شویم. هزینه ظاهرا شبیه غربی‌ها شدن هم گاهی تن‌فروشی است.»
به گزارش جهان به نقل از جام نیوز؛ سایت رادیو فردا به زندگی دختری پرداخته است که دوست دارد همانند دختران غربی باشد او برای رسیدن به این منظور گاهی به پست ترین رفتارها هم تن می دهد.

این سایت با بیان آنکه او 21 سال سن دارد، به شرح ما وقع زندگی او چنین می پردازد: «اهل جنوب تایوان است، ولی چند سالی است که در تایپه درس می‌خواند. تن‌فروش نیست. اما آرزو دارد چشمانی درشت داشته باشد، مانند دختران غربی ... آی‌فون و آی‌پد داشته باشد، مانند «دختران غربی.»

این سایت افزود: «برای داشتن لنزهای رنگارنگ، داشتن آی‌فون و آی‌پد، پولی که از خانواده برای تحصیل می‌گیرد، کافی نیست. مایا تن‌فروش نیست، اما تنها گاهی با رهگذران ثروتمندی که به محله ای مشهور در تایلند می‌روند کنار می آید.»

رادیو فردا در ادامه با یکی از دوستان این دختر تایوانی به گفتگو نشسته که وی درباره غربی شدن کشورش گفت: «ما می‌خواهیم عوض شویم، ظاهرا شبیه غربی‌ها شویم. هزینه ظاهرا شبیه غربی‌ها شدن هم گاهی تن‌فروشی است. چون هرچه بیشتر می‌خریم، باز هم بیشتر می‌خواهیم!»
گفتنی است مسایل انسانی در زندگی به سبک غربی چنان لوث و بی ارزش شده است که افراد حاضرند به خاطر اشیای کم ارزش مادی گوهر ارزشمند وجودی خود را لگد مال کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *