پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰

یکی از گزینه‌های مربیگری استقلال هستم

دوشنبه ۸ خرداد ۱۳۹۱ ساعت ۰۸:۰۱
کد مطلب: 225486
سرمربی فصل گذشته تیم فوتبال استقلال پس از حضور در نشست هیئت مدیره این باشگاه گفت: من گزارش عملکردم را ارائه کردم و تصمیم نهایی را در اختیار آقایان گذاشتم.


به گزارش خبرنگار مهر، پرویز مظلومی که عصر امروز یکشنبه در نشست اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال شرکت کرده بود پس از پایان این نشست به خبرنگاران گفت: من به عنوان سرمربی فصل گذشته استقلال به این نشست دعوت شدم و گزارشی از عملکردم را ارائه کردم. به نظرم عملکرد خوبی داشتم و رکوردهایی هم زدیم و البته شکست هایی هم داشتیم.

پرویز مظلومی در حال ارائه گزارش در نشست روز یکشنبه هیئت مدیره

وی در پاسخ به این پرسش که چقدر برای ادامه مربیگری در استقلال شانس دارید گفت: من برنامه هایم را ارائه کردم. نظر هیئت مدیره هم مثبت بود اما ظاهرا همه چیز پنجاه - پنجاه است. هیئت مدیره هیچ لیستی از من نخواست و من هم فهرستی به هیئت مدیره نداده ام.

پرویز مظلومی ادامه داد: قرار شد زمانی که مدیر عامل باشگاه مشخص شد بنشینیم و در مورد سرمربیگری فصل آینده با ایشان صحبت کنیم. قرار بود آقای فتح الله زاده هم در این نشست حضور داشته باشند اما ایشان به سفر ترکیه رفته اند. من یکی از گزینه های مربیگری هستم و باید منتظر تصمیم آقایان هیئت مدیره باشیم.

مظلومی در پاسخ به این پرسش که آیا خودتان مایل به همکاری با استقلال هستید گفت: بله من اعلام کردم تمایل دارم در استقلال به کارم ادامه بدهم. تاکنون هم اولویت اولم استقلال بوده و به همین خاطر با هیچ تیم دیگری هم مذاکره نکرده ام. وقتی تکلیفم با استقلال مشخص شد آنوقت به پیشنهادهای دیگر فکر می کنم. شاید هم رفتم استراحت کردم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *