جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

زمان آغاز فروش بلیت قطارهای تابستانی

يکشنبه ۷ خرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۰:۲۳
کد مطلب: 225291
پیش فروش بلیت قطار برای مرحله اول تعطیلات تابستان ( ۱۱ خرداد تا ۱۰ تیر ۹۱) از سه شنبه ۹ خرداد ماه سال جاری ز طريق سيستم آنلاين ۲ آغاز می‌شود.
به گزارش جهان به نقل از روابط عمومی شرکت قطارهای مسافری رجا، فروش بليت حركت هاي ۱۱/۰۳/۹۱ لغايت ۱۰/۰۴/۹۱ در کلیه محورها روز سه شنبه مورخ ۰۹/۰۳/۹۱ ساعت ۰۸:۳۰ صبح به طور يكپارچه و يكسان از طريق دفاتر فروش و سايت اينترنتي شركت رجا انجام خواهد شد.

فروش بليت قطار بين‌المللي تركيه براي تاريخ‌هاي اعلام شده نيز ساعت ۸:۳۰ روز دو ‌شنبه ۸ خرداد از طريق همه دفاتر فروش بليت قطار در سراسر كشور آغاز مي‌شود.

در فروش يكپارچه بليت قطار، هر گونه موجودي بليتي كه در همه نمايندگي‌هاي فروش در سراسر كشور وجود داشته باشد در سيستم اينترنتي فروش نيز قابل مشاهده است.

يادآور مي شود خريداران بليت قطار بعد از گرفتن بليت از مسئول فروش بلافاصله مشخصات آن را اعم از نام و نام خانوادگي، مبدأ و مقصد، تاريخ و ساعت حركت و ... را به دقت بازنگري و هرگونه مغايرت را به مجري فروش اعلام كنند.

هموطنان گرامي براي اطلاعات بيشتر در خصوص نشاني دفاتر فروش، قيمت بليت، موجودي بليت و ... مي‌توانند به صورت شبانه‌روزي با تلفن ۱۵۳۹ تماس بگيرند يا به سايت اينترنتي http://www.raja.irمراجعه كنند.

شماره پيامك ۳۰۰۰۱۳۹ و ۳۰۰۰۳۰۰ نيز آماده دريافت نظرها، انتقادها و پيشنهادهاي متقاضيان خريد بليت و سفر با قطار است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *