پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۰

قلعه‌نویی از ما خواست صبر کنیم

شنبه ۶ خرداد ۱۳۹۱ ساعت ۰۷:۳۰
کد مطلب: 225011
عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت: از طرف هیئت مدیره با قلعه نویی مذاکره کردم اما او از ما خواست صبر کنیم.
غلامحسین فرزامی در گفت‌وگو با فارس، در خصوص آخرین تغییر و تحولات و شایعاتی که پیرامون باشگاه استقلال وجود دارد، اظهار داشت: هنوز هیچ چیز مشخص نیست و ما در مرحله فال و تماشا هستیم. هر کس بتواند از لحاظ سرمربیگری، خوب یار بگیرد برنده است. تا زمانی که سرمربی تیم معرفی نشود نمی‌توان جواب داد و فکر می‌کنم باید تا چند روز آینده منتظر بمانید.

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال در خصوص شایعاتی که در خصوص جدایی فتح الله زاده به گوش می‌رسد تصریح کرد: منظور شما از جدا شدن چیست؟ استقلال یک باشگاه است که هیئت مدیره دارد و ممکن است مدیرعامل از داخل هیئت مدیره و برخی اوقات از بیرون انتخاب شود. فتح الله زاده عضو هیئت مدیره است و شاید استعفا بدهد و شاید هم در کنار ما بماند. اگر اتفاقی بیفتد آن را اعلام خواهیم کرد.

فرزامی در خصوص شایعاتی که پیرامون حضور امیر قلعه‌نویی در این باشگاه به گوش می‌رسد گفت: من از طرف هیئت مدیره با قلعه نویی مذاکره کردم. قلعه نویی به من گفت تو کاپیتان من بوده‌ای و اجازه بده اکنون جواب ندهم. او اعلام کرد نمی‌داند تکلیفش‌ چیست ولی از ما خواست صبر کنیم و هنوز معلوم نیست به استقلال بیاید یا خیر. این مسئله یک مثل انار در بسته است و نمی‌شود آن را تحلیل کرد.

وی در ادامه گفت‌وگو با فارس در خصوص اینکه با این اتفاقات شانس مظلومی و قلعه نویی برای حضور در استقلال یکسان است، عنوان کرد: استقلال تیم بزرگی است و نمی‌شود به یکباره تصمیم گرفت. باید بیشتر صحبت و همه چیز را بررسی کنیم. مظلومی 2 سال است که در استقلال است و نتایج بدی نگرفته و هر جا باشد یک استقلالی می‌ماند.

عضو هیئت مدیره استقلال در خصوص اینکه گفته می‌شود نظری جویباری به عنوان مدیرعامل جدید استقلال فعالیت خود را آغاز می‌کند، گفت: در این خصوص خبری ندارم ولی همه چیز در جلسه‌ای که در آینده خواهیم داشت مشخص می‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *