جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۲

مجری تلویزیون دچار عارضه مغزی شد+عکس

جمعه ۵ خرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۸:۳۲
کد مطلب: 224954
مهدی ریاحی، شاعر آئینی، جانباز دفاع مقدس و مجری برخی برنامه‌های مذهبی سیما به دلیل یک عارضه نادر مغزی در شرایط هوشیاری ناپایدار به سر می‌برد.
به گزارش جهان به نقل از مهر، اکبر ریاحی، برادر این شاعر 42 ساله گفت: مهدی از چند روز قبل دچار بیماری ناشناخته‌ای بود که گمان می‌کردیم به آثار ناشی از حضور وی در هشت سال دفاع مقدس مربوط است؛ چرا که وی در عملیات کربلای 4 از ناحیه سر مجروح شد و ترکش‌های آن دوران در سرش باقی ماند.
 
وی ادامه داد: چند روز قبل وی را به بیمارستان شهید مصطفی خمینی منتقل کردیم و به دلیل وخامت حالش در بخش آی‌سی‌یوی این بیمارستان مورد مداوا قرار گرفت که با بهتر شدن وضعیت هوشیاری‌اش به بخش منتقل شد.
 
ریاحی افزود: تشخیص پزشکان در روزهای نخست بستری شدن مهدی، معطوف به ترکش موجود در سرش بود، اما احتمال ابتلا به مننژیت مغزی را نیز رد نمی‌کردند. از‌‌ همان روزهای نخست، موضوع سکته مغزی رد شد و پس از آن، دخالت ترکش ناشی از جنگ تحمیلی نیز مورد تردید جدی قرار گرفت.

 
او خاطرنشان کرد: مهدی که برنامه‌های مذهبی سیمای جمهوری اسلامی از جمله «استوا» را مجری‌گری کرده بود، از ناحیه دوستانش در صداوسیما مورد محبت قرار گرفته و حتی گزارشی از وضعیت درمانی او در تلویزیون پخش شده است.
 
ریاحی همچنین گفت: به تازگی برای معالجات تخصصی‌تر، مهدی را از بیمارستان قبلی به بیمارستان خاتم‌الانبیاء (ص) منتقل کرده‌ایم و پزشکان این بیمارستان معتقدند که برادرم گرفتار یک بیماری نادر شده است.
 
وی در پایان اظهار داشت: اکنون هوشیاری مهدی بیشتر از قبل است و او می‌تواند نسبت به اطرافش واکنش نشان دهد، اما قدرت تکلم ندارد.

مهدی ریاحی، متولد 1348 و دارای مدرک کار‌شناسی ارشد ادبیات است. او از نوجوانی به مداحی مشغول بوده و در کنار آن شعرهای آئینی بسیاری سروده است. اجرای برنامه‌هایی در شبکه‌های سوم و پنجم سیمای جمهوری اسلامی از جمله برنامه مذهبی «استوا» در کارنامه او وجود دارد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


مهدی عاشق اباعبدالله است او در شب عاشورای گذشته در هیئت ، از مصیبت ارباب چنان بی خود شد که از حال رفت. جان امام حسین حمد شفا برایش بخوانید.
Russian Federation
خدا شفایش دهاد