کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

پوشش‌ جالب اشتون درمذاکرات‌ بغداد+تصاویر

3 خرداد 1391 ساعت 16:01

در همین رابطه اشتون در دور جدید مذاکرات در بغداد نیز با لباسی کاملا پوشیده و شبیه به مانتو ایرانی برای گفتگو با جلیلی حاضر شد.


مذاکرات ایران و ۱+۵ امروز چهارشنبه ـ سوم خرداد ـ با يك ساعت و نيم تاخير در محل دارالضیافه نخست‌وزیری عراق (محل برگزاری کنفرانس‌ها وهمایش‌های بین‌المللی عراق) آغاز شد.

به گزارش جهان به نقل از  فرارو، نشست بغداد امروز (چهارشنبه) با حضور هیئت های مذاکره کننده از ایران و گروه ۱+۵ (آلمان، انگلیس، فرانسه، چین، روسیه، آمریکا) و کاترین اشتون مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در دارالضیافه نخست وزیری عراق در منطقه خضراء این شهر آغاز به کار کرد.

پیش از شروع مذاکرات اشتون و جلیلی با یکدیگر دیدار و در مقابل دوربین عکاسان قرار گرفتند.




از نکات جالب دیدار جلیلی و اشتون پوشش مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا بود؛ پس از آنکه پوشش کاترین اشتون در مذاکرات بهمن ۸۹ با جلیلی خبر ساز شد وی در دور پیشین مذاکرات در استانبول با لباسی کاملا پوشیده ظاهر شد.


بنا به این گزارش در مذاکرات سال ۸۹ انتشار عکس های فتوشاپی اشتنون در ایران، به دلیل پوشش خاص وی بازتاب فراوانی در رسانه های جهان داشت به گونه ای که سخنگوي كاترين اشتون هم به نحوه انتشار لباس كاترين اشتون در مطبوعات ايران واكنش نشان داد و گفت:‌«پوشش خانم اشتون شايسته بود. لباس ايشان نيم تنه نبود. خيلي زنان در ايران حجاب كامل دارند اما مذاكرات در سطح بين المللي بود و نه در ايران بلكه در يك كشور ثالث برگزار مي شد».



پوشش اشتون در مذاکرات سال ۸۹


پوشش اشتون در مذاکرات استانبول

در همین رابطه اشتون در دور جدید مذاکرات در بغداد نیز با لباسی کاملا پوشیده و شبیه به مانتو ایرانی برای گفتگو با جلیلی حاضر شد.


کد مطلب: 224662

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/analysis/224662/پوشش-جالب-اشتون-درمذاکرات-بغداد-تصاویر

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com