جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰

به حضور هتاکان در دانشگاه پایان دهید

سه شنبه ۲ خرداد ۱۳۹۱ ساعت ۲۰:۳۶
کد مطلب: 224490
انجمن‌های اسلامی دانشجویان دانشگاههای مشهد طی بیانیه‌ای از مسئولین خواستند به حضور افراد هتاک به امام هادی(ع)در دانشگاه‌ها خاتمه دهند.
به گزارش جهان به نقل از فارس، انجمن‌های اسلامی دانشجویان دانشگاه‌های مشهد در محکومیت هتک حرمت به امام هادی(ع) در دانشگاه پیام نور مشهد بیانیه‌ای صادر کردند و  خواستار پایان دادن به حضور افراد هتاک به امام هادی(ع) در دانشگاه شدند.

در  بیانیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان دانشگاه پیام نور، فردوسی و علوم پزشکی مشهد آمده است:

دشمنان اسلام عزیز چندی پیش از سر عجز در برابر منطقه اسلام ناب محمدی دست به توهین و تخریب چهره امام هادی(ع) زدند تا شاید بدین وسیله عیوب فراوان منطق خود را بپوشانند غافل از اینکه این کار آنان پاشیدن خاک به چهره خورشید است و متاسفانه عده‌ای دانشجو‌نما در دانشگاه تهران به حمایت از این کار وقیحانه پرداختند و این اتفاق مجددا در روز چهارشنبه 27/2/91 در سالن اجتماعات پیام نور مشهد رخ داد و قلب هر انسان آزاده‌ای را رنجاند.

ما دانشجویان بیدار بااعلام تسلیت این واقعه به ساحت مقدس امام زمان(عج)، مقام معظم رهبری، مراجع عظام تقلید و مسلمانان سراسر جهان از این اقدام هتاکانه به عقاید میلیون‌ها مسلمان و عوامل آن ابراز انزجار و بیزاری نموده و خواستار برخورد قاطع با عوامل حمایت‌کننده از این هتاکی در دانشگاه‌ها هستیم و به مسئولین دانشگاه‌های ذی‌ربط اعلام می‌داریم قطعا امروز همان مجالی است که برای ابراز لیاقت خود در پستی که در آن هستید لازم داشتید پس فرصت را غنیمت شمرده به حضور این افراد در دانشگاه‌ها خاتمه دهید.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *