شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰

حضور پولادي هنوز در هاله‌اي از ابهام قرار دارد

سه شنبه ۲ خرداد ۱۳۹۱ ساعت ۰۸:۳۳
کد مطلب: 224336
حضور مهرداد پولادي در بازي مقابل الاتحاد هنوز در هاله‌اي از ابهام قرار دارد .
تيم پرسپوليس عصر امروز به اقامت يک‌هفته‌اي خود در امارات پايان داد و با پرواز ساعت 14 از دوبي راهي عربستان شد. سرخپوشان چهارشنبه‌شب در جده براي صعود به جمع 8 تيم برتر آسيا به مصاف الاتحاد عربستان مي‌روند.

تمرين ديشب پرسپوليسي‌ها در زمين اختصاصي باشگاه الشباب با حضور جمع کثيري از علاقه‌مندان اين تيم و با شور و حال خاصي برگزار شد. در اين تمرين مديرعامل پرسپوليس که به تازگي به اردوي اين تيم ملحق شده بود تقريبا با تمامي حاضرين در تمرين عکس يادگاري گرفت!

حضور مهرداد پولادي در بازي مقابل الاتحاد هنوز در هاله‌اي از ابهام قرار دارد. پولادي که از ناحيه عضله همسترينگ احساس ناراحتي مي‌کند ديشب هم به برنامه‌هاي فيزيوتراپي ادامه داد تا شايد بتواند خودش را به اين بازي حساس برساند. از ميان ديگر مصدومان اردوي پرسپوليس، علي کريمي ديشب فقط دور زمين دويد و تمرين هم‌تيمي‌هايش را تماشا کرد و سامان آقازماني هم برايگرفتن MRI راهي بيمارستان ايرانيان شد.

کاملا مشخص بود که مهدي مهدوي‌کيا و هاشميان در تمرين پرسپوليس روحيه خوبي نداشتند و اين نکته با توجه به مصاحبه منتشرشده از قول رويانيان طبيعي به نظر مي‌رسيد. اگرچه مديرعامل پرسپوليس بعد از جلسه‌اي که با اين دو بازيکن داشت در گفتگو با سايت گل خبر جدايي آن‌ها را تکذيب کرد تا همه چيز به شرايط عادي برگردد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *