کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

روایت ‌دختر هاشمی از درخواست‌های سیاسی مادرش

31 ارديبهشت 1391 ساعت 14:18

مادر من خیلی نسبت به حملاتی که به پدر می شود ناراحت می شوند و می گویند سی سال برای انقلاب زحمت کشید و بیست سال نیز قبل از انقلاب در زندان بود یا فراری بود، حالا منصفانه نیست که اینگونه با ایشان برخورد شود.


به گزارش جهان فاطمه هاشمی، دختر بزرگ آیت الله هاشمی رفسنجانی در گفتگو با روزنامه آرمان روابط عمومی گفته است: ایشان (هاشمی) وقتی ما ناراحت می شویم آیه های صابرین را برای ما می خوانند و می گویند باید صبر کرد و همیشه هم گفته اند که من هدفی را انتخاب کرده ام که در این راه سختی های زیادی را باید تحمل کنم.

او همچنین در مورد عفت مرعشی، همسر هاشمی و مادر خود نیز می گوید: مادر من خیلی نسبت به حملاتی که به پدر می شود ناراحت می شوند و می گویند سی سال برای انقلاب زحمت کشید و بیست سال نیز قبل از انقلاب در زندان بود یا فراری بود، حالا منصفانه نیست که اینگونه با ایشان برخورد شود.

مادر (به پدر) می گوید چرا مقابل انتقادها واکنش نشان نمی دهید و سکوت می کنید؟ و پدر می گوید که من صبر می کنم. ناراحتی مادر بیشتر این است که خانواده ما این همه به انقلاب خدمت کرده اما چرا گاهی برخوردهای بیرحمانه ای صورت می گیرد؟ در واقع مادر توقع ندارد اینطور برخورد شود.


کد مطلب: 223957

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/analysis/223957/روایت-دختر-هاشمی-درخواست-های-سیاسی-مادرش

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com