کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

زمان واریز سهمیه‌ بنزین 400تومانی خودروها

31 ارديبهشت 1391 ساعت 8:56

رئیس ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت کشور با تاکید بر اینکه سهمیه نیمه یارانه‌ای بنزین خودروهای عمومی و شخصی امشب به کارتهای سوخت واریز می‌شود، اعلام کرد: خرداد ماه امسال تغییری در قیمت بنزین به وجود نیامده است.


محمد رویانیان در گفتگو با مهر با بیان اینکه برای خرداد ماه سالجاری هیچگونه تغییری در قیمت و سهمیه بنزین خودروهای عمومی، خدماتی و شخصی به وجود نیامده است، گفت:  تا ساعت 24 امشب 31 اردیبهشت ماه 60 لتیر بنزین با قیمت نیمه یارانه‌ای 400 تومان به کارت هوشمند سوخت خودروها واریز می شود.
رئیس ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت کشور همچنین سهمیه ماهانه بنزین موتورسیکلتها را 25 لیتر اعلام کرد و افزود: هر گونه تغییر در قیمت و سهمیه بنزین خودروها توسط ستاد هدفمندی یارانه‌ها اعلام می شود.
 
این عضو کابینه دولت دهم درباره ابطال کارت‌های هوشمند سوخت موقت خودروها بیان کرد: ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت کشور مخالف ابطال کارت‌های سوخت موقت است.
 
به گفته رئیس ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت کشور هنوز هیچ تصمیمی در خصوص ابطال کارت‌های سوخت موقت اتخاذ نشده است.
 
به گزارش مهر، خردادماه سالجاری برای خودروهای شخصی 500 لیتر سهمیه بنزین آزاد (700 تومانی) پیش بینی شده است.
 
در همین حال سهمیه بنزین آزاد خودروهای شخصی در صورت اتمام سهمیه بنزین نیمه یارانه ای 400 تومانی خودروها از طریق کارت هوشمند سوخت خودرو قابل برداشت است ضمن آنکه برای فروردین ماه هیچگونه محدودیت زمانی برای استفاده از سهمیه بنزین 100 تومانی ذخیره شده در کارت ها تعیین نشده است.
 
پس از اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها، بنزین معمولی یارانه ای 400 تومان، بنزین معمولی آزاد 700 تومان، بنزین سوپر نیمه یارانه ای 500 تومان و بنزین سوپر آزاد 800 تومان در سطح جایگاههای کشور عرضه شده است.
 
همچنین در خرداد ماه سالجاری تغییری در سهمیه گازوئیل خودروهای سنگین به وجود نیامده است و نحوه اختصاص سهمیه گازوئیل این خودروها همچون ماه‌های گذشته انجام می‌شود.


کد مطلب: 223898

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/analysis/223898/زمان-واریز-سهمیه-بنزین-400تومانی-خودروها

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com