سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 23 Apr 2024
 
۰

اصولگرایان‌ فراکسیون‌ واحد تشکیل دهند

جمعه ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۱ ساعت ۱۲:۴۷
کد مطلب: 223562
منتخب مردم نهبندان و سربیشه با بیان اینکه قطعا نباید در مجلس نهم تفرق آرا میان اصولگرایان وجود داشته باشد،گفت: معتقدم اصولگرایان مجلس نهم باید تحت یک فراکسیون عمل کنند.
مراد هاشم زهی در گفتگو با مهر با اشاره به مهمترین اولویت های مجلس نهم گفت: مجلس نهم باید مهمترین اولویت خود را بحث تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی قرار دهد منتخبان مجلس نهم باید قوانینی وضع کنند که منویات رهبر معظم انقلاب را به صورت عملی محقق کنند.
وی با اشاره به لزوم تعامل میان دولت و مجلس در مجلس جدید گفت: مطمئنا در محیطی که تنش وجود داشته باشد هیچ کس نفع نخواهد برد و این تنش موجب سوءاستفاده دشمن هم خواهد شد لذا معتقدم نمایندگان مجلس نهم و هیئت رئیسه آن نه تنها نباید به دنبال تقابل با دولت باشند بلکه باید تلاش کنند تعامل سازنده برقرار کنند.
 
وی با بیان اینکه قطعا نباید در مجلس نهم تفرق آرا میان اصولگرایان وجود داشته باشد گفت: معتقدم اصولگرایان مجلس نهم باید تحت یک فراکسیون قوی عمل کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *