جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۱

"احمدي‌نژاد شهردار تهران مي‌شود"

جمعه ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۱ ساعت ۱۲:۱۶
کد مطلب: 223553
با توجه به همزمان بودن انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر، دستیابی احمدی نژاد به سمت شهرداری تهران بعید نیست و ممکن است که موفق شود.
به گزارش جهان، احمد ناطق نوری نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با اعتدال، با اشاره به گمانه زنی ها پیرامون انتخابات ریاست جمهوری آتی گفت: در سال پایانی دولت به سر می بریم و وارد مباحث انتخابات ریاست جمهوری شده ایم؛ بهتر است این بار مردم با هوشیاری بیشتری رای بدهند تا مشکلات کشور حل شود و فردی بر سر کار بیاید که بتواند مملکت را به خوبی اداره کند.

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: رییس جمهور بعدی باید کسی باشد که بتواند اقتصاد نابسمان فعلی را به سامان برساند ؛ کسی که بتواند مشکلات و چالش های کنونی را حل کند، قطعاً مردم بیشتر به او توجه خواهند کرد.

وی در ادامه به گمانه زنی ها پیرامون آینده سیاسی رییس جمهور فعلی اشاره کرد و گفت: با توجه به همزمان بودن انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر، دستیابی احمدی نژاد به سمت شهرداری تهران بعید نیست و ممکن است که موفق شود؛ برای انتخابات ریاست جمهوری هم هنوز مشخص نیست چه کسانی کاندیدا خواهند شد و به رغم چهره های مطرح، احتمالاً نامزدهای اصلی، هنوز خود را مطرح نکرده اند.

ناطق نوری به نامزدها و برنامه های احتمالی اصلاح طلبان برای انتخابات ریاست جمهوری اشاره کرد و گفت: با رخدادهای اخیر ، اصلاح طلب ها هم دیگر اصلاح طلب واقعی نیستند؛ در جامعه سیاسی و مجلس ببینید که اصلاح طلب ها چند جناح و دسته هستند ؛ همانطور که در انتخابات مجلس نهم نتوانستند به جمع بندی برسند ، در انتخابات ریاست جمهوری نیز مشخص است که وضعشان به همین منوال است.

وی افزود: حاج آقا ناطق (حجت الاسلام علی اکبر ناطق نوری) نیز دیگر هرگز برای انتخابات ریاست جمهوری کاندیدا نخواهند شد ؛ یک بار آمد و مردم گفتند نه و دلیلی ندارد که دوباره بیایند؛ البته اگر ایشان پایش را برای انتخابات وسط بگذارد باز هم مورد تخریب قرار خواهند گرفت.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
خدا خودش رحم كنه!!!