پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
۳

نظر محسن رضايي درباره رياست مجلس

چهارشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۱ ساعت ۲۱:۱۲
کد مطلب: 223366
دبير مجمع تشخيص مصلحت نظام در پاسخ به خبرنگار ايسنا در زمينه طرح ادعاي عربستان براي الحاق بحرين به اين كشور گفت: اين كار خطرناكي است كه عربستان شروع كرده و كل منطقه را با اين طرح ناامن خواهد كرد.
محسن رضايي ، دبير تشخيص مصلحت نظام در ادامه پاسخ به پرسش ايسنا خاطرنشان كرد: اين طرح كه عربستان شروع كرده، چالش‌هاي طولاني را به وجود مي‌آورد. عربستان بيش از حد در كشورهاي اطراف دخالت مي‌كند كه نمونه آن در يمن، سوريه و بحرين است.

محسن رضايي بعدازظهر امروز ـ 27 ارديبهشت ماه ـ در حاشيه جلسه تدوين انديشه‌هاي راهبردي استاد شهيد مطهري كه در دبيرخانه شوراي عالي انقلاب فرهنگي برگزار شد به اين پرسش‌هاي پاسخ داد و افزود: من فكر مي‌كنم اگر عربستان به اين شكل جلو برود، صبر ايران را به پايان مي‌برد و ما به مصلحت نمي‌دانيم. دولتمردان عربستان بايد تامل بيشتري كنند زيرا اگر اين كارها را ادامه دهند كل منطقه عليه آنها به حركت درخواهد افتاد.

دبير مجمع تشخيص مصلحت نظام تاكيد كرد: عربستاني‌ها نبايد اين كار را ادامه دهند، اگر ادامه بدهند، فكر نمي‌كنم ايران ساكت باشد ما حتما بايد يك فكري بكنيم و يك برخورد جدي صورت گيرد و دليل آن اين است كه اشغال و ضميمه كردن يك كشور به كشور ديگر، كل امنيت منطقه را خدشه دار مي‌كند.

رضايي همچنين در پاسخ به پرسش ديگر ايسنا درباره ارزيابي او از رياست آينده مجلس شوراي اسلامي گفت: نظري در اين ارتباط ندارم، اما هركدام از آقايان رييس شوند، ما حرفي نداريم. ما مي‌گوييم سر رياست مجلس دعوا و مناظره نشود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
عجب نظر حكيمانه اي !!!!
Iran, Islamic Republic of
البته به نظر میاد که ايشون داره تلاش می کنه مطهري رو علم كنه
United States
البته از نظرسنجي سازي ها و مطالبي كه عليه اين و اون مينويسند اصلا پيدا نيست كه ارادت خاصي به علي مطهري دارند