کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

حضور مجیدی در جشن قهرمانی با پرچم ایران

الغرافه قهرمان جام حذفی قطر شد

24 ارديبهشت 1391 ساعت 11:08

تیم الغرافه با برتری مقابل السد عنوان قهرمانی مسابقات فوتبال جام حذفی باشگاه‌های قطر را به خود اختصاص داد.


به گزارش جهان به نقل از مهر، تیم‌های الغرافه و السد شنبه شب در ورزشگاه خلیفه دوحه برگزارکننده دیدار نهایی مسابقات فوتبال جام حذفی باشگاه‌های قطر موسوم به جام امیر این کشور بودند. الغرافه در این بازی پس از آنکه وقت‌های معمول و اضافه با نتیجه تساوی بدون گل به اتمام رسید در ضربات پنالتی برتری 4 بر 3 را از آن خود کرد و قهرمان جام حذفی قطر شد.

در ضربات پنالتی عثمان الهساس، دیه‌گو تاردلی، زی روبرتو و فهد الشمری از تیم الغرافه و مامادو نیانگ، عبدالقادر کیتا و وسام رزق از تیم السد موفق به گلزنی شدند اما لورنس کوایی از تیم الغرافه و حسن الهیدوس و نذیر بلحاج از تیم السد توفیقی در ضیافت پنالتی‌ها نداشتند.

فرهاد مجیدی، مهاجم ایرانی تیم فوتبال الغرافه در این بازی تیمش را همراهی می‌کرد و در دقیقه 83 از داور کارت زرد دریافت کرد. مجیدی در پایان این دیدار با پرچم ایران در جشن قهرمانی الغرافه شرکت کرد.

این پیروزی و قهرمانی در مسابقات فوتبال جام امیر قطر می‌تواند قطعا روحیه تیم الغرافه را پیش از بازی تعیین کننده مقابل الهلال عربستان در هفته ششم و پایانی از مرحله گروهی مسابقات فوتبال لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا تقویت خواهد کرد.


کد مطلب: 222623

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/analysis/222623/الغرافه-قهرمان-جام-حذفی-قطر

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com