چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۰

کری‌خوانی ازبکان برای تیم ایران!

جمعه ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۱ ساعت ۱۵:۵۲
کد مطلب: 222364
سرمربی تیم ملی فوتبال ازبکستان در حالی که کره جنوبی را قدرت بلامنازع گروه اول مسابقات فوتبال انتخابی جام جهانی در قاره آسیا می‌داند، معتقد است که تیمش می‌تواند به جام جهانی برزیل صعود کند.

به گزارش جهان به نقل از مهر، "وادیم آبراموف" با قدرتمند خواندن تیم‌های قطر و ایران تصریح کرد: گروه ما به نسبت گروه دیگر انتخابی جام جهانی در قاره آسیا دشوارتر است. البته در راه رسیدن به جام جهانی هیچ مسابقه ساده‌ای وجود ندارد.

وی در ادامه به تمجید از شرایط تیم کره جنوبی پرداخت و گفت: کره جنوبی شانس انکارناپذیری برای صعود به جام جهانی برزیل دارد. این تیم از سال 1986 تاکنون در این مسابقات حضور داشته است، البته قطر و ایران هم تیم‌های قدرتمندی هستند.

وی در خصوص بازی با تیم ملی ایران خاطرنشان کرد: اولین بازی برای هر تیم اهمیت زیادی دارد. ما می‌توانیم از عملکرد خوب گذشته خود برابر ایران روحیه بگیریم. بعد از ایران به مصاف لبنان می‌رویم که تاکنون با آنها بازی نکرده‌ایم. ما باید خودمان را برای آن مسابقه هم آماده کنیم.

سرمربی ازبکستان همچنین با ابراز اطمینان از صعود تیمش به جام جهانی، تاکید کرد: برای ما روشن است که بازی‌های سختی در این مرحله داریم اما پیش از این نشان داده‌ایم که برابر هر تیمی قادر به رقابت هستیم. بنابراین مطمئنم که می‌توانیم به جام جهانی برزیل صعود کنیم.

آبراموف در بخش دیگری از گفتگویش با سایت فیفا در خصوص استفاده از بازیکنان جوان و لژیونرهای ازبکستان هم گفت: بازیکنان جوان ما به خوبی خود را در مسابقات اخیر نشان داده‌اند اما انتخاب ما در دور نهایی به آمادگی و فرم مطلوب بازیکنان بستگی دارد. مهم نیست که شما یک بازیکن در حال ظهور داشته باشید یا بازیکنان ستاره. این تنها راهی است که می‌تواند ما را به جام جهانی برساند.

تیم‌های فوتبال ایران و ازبکستان در اولین مسابقه خود در مرحله نهایی انتخابی جام جهانی روز 14 خرداد در ازبکستان به مصاف هم می‌روند. ایران با تیم‌های ازبکستان، کره جنوبی، قطر و لبنان هم‌گروه است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *