سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 16 Apr 2024
 
۰
۳

تکمیلی/ برنامه خاله شادونه سه کودک را به کشتن داد

جمعه ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۱ ساعت ۱۰:۱۲
کد مطلب: 222292
فرماندار خرم‌دره گفت: بر اثر ازدحام برای خروج از محل اجرای برنامه خاله شادونه در خرم‌دره، دو کودک کشته شدند و یک کودک در حالت اغما است.
به گزارش جهان، منطقه زنجان، عصر روز گذشته در سالن 3000 نفری شهدای شهرستان خرم‌دره شاهد برگزاری برنامه‌ای برای کودکان این شهرستان با حضور "خاله شادونه" بودیم، اما اتمام این برنامه با مرگ 2 کودک در همان روز و فوت یک کودک دیگر در صبح امروز، حادثه‌ای غم انگيز را در عرصه هنر پديد آورد.

"رحیم نوری‌پور"، فرماندار خرم‌دره درباره چگونگی رخ دادن این حادثه به ایسنا گفت: متأسفانه این حادثه بر اثر ازدحام کودکان برای خروج از محل اجرای برنامه خاله شادونه رخ داد که باعث کشته شدن 2 کودک شد و این در حالی است که برای اجرای چنین برنامه‌ای هیچ‌گونه هماهنگی با فرمانداری شهرستان صورت نگرفته بود.

وي با اذعان به این‌که سالن برگزاری این برنامه ظرفیت 3000 نفر را داشت، اما بیش از 4000 نفر برای دیدن برنامه مذکور به سالن شهدای خرم‌دره آمده بودند، افزود: متأسفانه ازدحامی که در هنگام خروج از درب‌های سالن شهدای خرم‌دره به وجود آمد، باعث کشته شدن یک دختر 7 ساله و یک پسر 7 ساله شد و این در حالی است که یک کودک نیز بر اثر این ازدحام به حالت اغما فرو رفت.

وی با تأکید بر این‌که در این حادثه به جز دو کودکی که جان خود را از دست دادند، 6 کودک دیگر نیز دچار حادثه شدند، خاطرنشان کرد: 4 نفر از مصدومان به بیمارستان شهرستان، منتقل و 2 نفر از کودکان نیز به علت شدت جراحات وارده به بیمارستان آیت‌الله موسوی زنجان انتقال یافتند.

بعد از اظهارات فرماندار شهرستان خرم‌دره مبنی بر انتقال 8 کودک حادثه‌دیده به بیمارستان بوعلی شهرستان، به سراغ رئیس این بیمارستان رفتیم که "عزیز رسولی" نیز با اشاره به انتقال کودکان حادثه‌دیده به این بیمارستان، اظهار کرد: عصر روز گذشته بر اثر حادثه مذکور 8 کودک به این بیمارستان انتقال یافتند که متأسفانه 2 نفر از حادثه‌دیدگان بدون علایم حیاتی به بیمارستان رسیدند که دیگر نمی‌شد برای این دو کودک کار خاصی انجام داد، هرچند اقدامات احیا بر روی آن‌ها انجام شد.

وی با بیان این‌که دو نفر دیگر از این کودکان به دلیل وخامت حال عمومی‌شان به بیمارستان آیت‌الله موسوی زنجان انتقال یافتند، تصریح کرد: خوشبختانه حال 4 کودکی که در این بیمارستان بستری هستند، خوب است.

انتقال دو کودک حادثه‌دیده به بیمارستان آیت‌الله موسوی باعث شد تا برای جویای احوال این دو کودک تماس با مدیر این بیمارستان بگيريم که "رضا شامی" درباره وضعيت حال عمومي این دو کودک، اظهار کرد: متأسفانه یکی از این دو کودک، بامداد امروز فوت کرد و حال کودک دیگر نیز تقریباً رضایت‌بخش است، اما با این وجود هنوز به بخش انتقال نیافته است.

فرماندار خرم‌دره همچنین از بازداشت تعدادی از عوامل اجرای این برنامه خبرداد و گفت: مدیر برنامه "خاله شادونه " نیز بازداشت شده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United Kingdom
بسم الله الرحمن الرحيم
خاله شادونه بنده خدا چه تقصيري داره اينکه ازدحام و شلوغي از يك برنامه پر مخاطب با بي برنامگي متصديان امر انجام ميشه چه ارتباطي با ايشون داره. بايد پناه به خدا برد
Iran, Islamic Republic of
گفته مدیر برنامه ی خاله شادونه بازداشت شده نه خود او.
برنامه خاله شادونه کسی را نمیکشد . این بی لیاقتی و عدم برنامه ریزی برخی مدیران و مسئولین و فرهنگ غلط بعضی مردم که دوست دارند در همه جا اول باشند ( حتی خروج از محل ) است که اینگونه فجایع را به بار می آورد . واقعا این کودکان به کدامین گناه کشته شدند؟