چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۰

10برابر قیمت‌هم به‌اسرائیل گاز نمی‌دهیم

چهارشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۱ ساعت ۲۰:۴۱
کد مطلب: 222162
یکی از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری مصر ضمن مخالفت شدید با فروش گاز به رژیم صهیونیستی، رژیم سابق را مجری سیاستهای تل آویو و واشنگتن دانست.
به گزارش جهان، مهر به نقل از پایگاه الیوم السابع نوشت، عبدالمنعم ابوالفتوح گفت : اجازه فروش گاز مصر به  اسرائیل حتی با قیمتی چند برابر نرخ جهانی را نمی دهیم ،زیرا آنها فرزندان ما را کشته اند و دستشان به خون مردم ما آغشته است.

وی افزود: رژیم سابق، گاز را به قیمت یک چهارم نرخ جهانی به اسرائیلی ها می داد و در واقع خواسته های آمریکایی ها و صهیونیستها در رژیم سابق برآورده می شد.

ابوالفتوح بیان کرد: من کسانی که را اهانتی به شخص من کرده باشند، خواهم بخشید اما کسانی که دستانشان به خون مردم آغشته است و پول مردم را چپاول کرده اند، باید در برابر دستگاه قضایی مستقل محاکمه شوند.

وی اظهار داشت در صورت پیروزی به عنوان رئیس جمهوری مصر معاونش را بر اساس اصل شایستگی و بدون توجه به جهت گیری آن انتخاب خواهد کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *