شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰
۲

یک بازیگر زن: در سينمای فاسد کار نمی‌کنم

دوشنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۱ ساعت ۲۲:۳۵
کد مطلب: 221792
"يكتا ناصر" با دفاع از انسان‌هاي شريف و درستكار حوزه سینما اظهار داشت:در صورت مشاهده فساد سينماي ايران را ترك خواهم كرد.
به گزارش جهان به نقل از باشگاه خبرنگاران، يكتا ناصر،بازيگر سينما و تلويزيون درخصوص اظهارنظرهاي مطرح شده در رابطه با فساد اخلاقي در سينما، بيان كرد:فضاي سينماي ما مستثني از ساير بخش‌هاي جامعه نيست و بدون ترديد اين مسائل در تمامي اصناف وجود دارد و نبايد اين موضوع را به كل جامعه هنري تعميم داد.

ناصر تاكيدكرد: هر چند خوب و بد در همه قشرها و مشاغل وجود دارد، ولي اگر روزي احساس كنم؛ فضاي سينماي ما غيرقابل تحمل است بطورحتم اين محيط را ترك خواهم كرد.

وي ادامه داد: به طور قطع انسان‌هاي شريف و درستكاري در سينماي ما حضور دارند كه فقط به پيشرفت و اعتلاي اين هنر مي‌انديشند و به دور از انصاف است كه به خاطر تعداد انگشت‌شماري كه اخلاق را رعايت نمي‌كنند،زحمات جامعه بزرگ و شريف سينما را زير سوال ببريم.

ناصر بيان كرد: بكارگيري واژه فساد در سينما، مفهومي زشت و ناپسند را در بردارد و بهتر است كه به جاي دامن زدن به اين موضوع ، به خاطر احترام به آبروي افراد شريف خانواده سينما، كمي آهسته تر و عاقلانه‌تر قدم برداريم.

وي ابراز كرد: فقط كساني در اين عرصه ماندگار خواهند شد كه اخلاق و فرهنگ را سرلوحه كار خود قرار داده و با تحمل سختي‌هاي اين مسير،با جان و دل براي رشد سينماي ايران زحمت مي‌كشند.

اين بازيگر در خصوص راهكارهايي كه به گسترش اخلاق در سينما كمك مي‌كند،افزود:از مديران و مسئولان دلسوز در اين عرصه انتظار مي‌رود كه با بها دادن و ارائه امتيازات ويژه به افراد شريف اين حوزه،دامنه اخلاق را در سينماي ملي گسترش بدهند.

وي در ادامه اظهارداشت:يكي از مشكلات سينماي ما،حضور انگشت شمار افرادي است كه هيچ گونه سابقه اجرايي و پيش زمينه‌اي در اين حوزه ندارند و اين امر به بدنه سينماي ما لطمه جدي وارد خواهد كرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
خانم ناصر شما اظهارات خودتان را مطرح کنید به دیگران کاری نداشته باشید.اینکه هم شما وهم دیگران با تاکید می گویید محیط سینما با محیط جاهای دیگرتفاوت ندارد به من بگوید مثلا محیط معلم های مدارس ما هم مثل محیط سینما است /یا محیط کارگری ما هم مثل محیط سینمااست/یامحیط پزشکی وپرستاری ما مثل سینما است/یامحیط اداری وکارمندی ما هم مثل سینما است/...نه خواهر عزیز اینگونه نیست که محیط سینما وجاهای دیگر یکسان باشد تازه جاهای دیگر مثل سینما الگو ی سایرمشاغل وافراد نیست.من از سلامت شما بارها از افراد موثق شنیده ام وحضرتتان راقابل ستایش می دانم اما مثل یک برادر دلسوز می گویم اسیرجو سازی این جملات نشوید که می گویند محیط سینما هم مثل محیط سایرجاها است.انها ازاین جمله وبکاربردن ان قصد خیری ندارند وبه دنبال سیاه جلوه دادن جامعه هستند................. استادسلحشوردرست می گوید
Iran, Islamic Republic of
تا فساد رو چی تعریف کنیم. خیلی از این حضرات دست دادن زن و مرد و روابط صمیمانه!!! و شوخی های دور از شأن رو فساد نمی دونن و برخی هم منتظرن علنا در صحنه ... ولش کن. تعاریف فرق می کنه کلا برخی تعریفشون از فساد فرق می کنه