پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

توضیح کفاشیان درباره ادامه کار کی‎روش

دوشنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۱ ساعت ۱۷:۰۰
کد مطلب: 221744
رئیس فدراسیون فوتبال گفت: کی‎روش تا جام جهانی هدایت تیم ملی ایران را به‏ عهده دارد.
به گزارش فارس، علی کفاشیان ظهر امروز که برای برگزاری مجمع انتخابات هیئت فوتبال لرستان در این استان حضور داشت به سؤالات خبرنگاران پاسخ داد.

وی در مورد قرارداد سرمربی تیم ملی کشورمان با تیم ملی سوئیس گفت: رفتن کی‎روش شایعه‏ای بیش نیست و صحت ندارد.

وی افزود: کی‎روش مربی حرفه‏ای و خیلی مصممی است، کاری را که شروع کرده به پایان ‌می‌رساند و بدون شک تا جام جهانی هدایت تیم ملی ایران را به‏ عهده دارد.

رئیس فدراسیون فوتبال در پاسخ این سئوال که شما با کی‌روش اختلاف دارید، گفت: هیچ گونه اختلافی با سرمربی تیم ملی کشورمان ندارم.

کفاشیان با بیان اینکه فراهم کردن بازی‏های تدارکاتی برای تیم ملی کار سختی است و نیاز به فعالیت زیاد دارد، یادآور شد: بعضی مواقع شرایطی پیش می‏آید که تیم‏های ضعیف‏تر خواهان بازی با ما هستند، که به کادر فنی اعلام می‏کنیم و اگر موافقت کنند بازی برگزار می‏شود.

رئیس فدراسیون فوتبال در ادامه با اشاره به اینکه نیمی از فراهم کردن بازی‏های تدارکاتی دست ماست و دوست داریم با تیم‏های بزرگ دنیا بازی کنیم، یادآور شد: متاسفانه این مهم میسر نمی‏شود، چون ما موافقیم و آنها مخالف این موضوع هستند.

وی در پاسخ به سئوالی راجع به کسر نشدن دو امتیاز از تیم پرسپولیس خاطرنشان کرد: با توجه به شرایطی که این باشگاه داشت ما به کمیته استیناف توصیه کردیم، که این تصمیم را بگیرد ولی این کمیته مستقل است و خودشان بحث‎های زیادی داشتند که در نهایت با سه رای موافق و دو رای مخالف این رای را صادر کردند.

کفاشیان تاکید کرد: بین فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش و جوانان نیز هیچ مشکلی وجود ندارد.

علی کفاشیان امروز برای برگزاری مجمع انتخابات هیئت فوتبال لرستان به این استان سفر کرده است؛ مجمع انتخاباتی هیئت فوتبال لرستان با حضور علی کفاشیان برگزار شد.

در این مجمع که پیش از ظهر امروز آغاز شد، همایون بهاروند با 24 رای موافق برای چهار سال دیگر به سمت رئیس هیئت فوتبال لرستان انتخاب شد. وی در حال حاضر عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال است و برای چندمین بار متوالی است که به عنوان رئیس هیئت فوتبال لرستان انتخاب می‌شود.

همچنین در این مجمع خسروی با 20 رای و رئوفی با 17 رای به عنوان نماینده هیئت‌ها و باشگاه‌ها انتخاب شدند.

طبق مقررات و آیین نامه باید خزانه‌دار و نایب رئیس هیئت هم انتخاب می‌شدند که با توجه به کمبود وقت و نظر مجمع، این موضوع به وقت دیگری موکول شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *