چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۰

بازي با يک تيم اروپايي به جاي عراق

يکشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۱ ساعت ۱۴:۳۲
کد مطلب: 221487
دبيرکل فدراسيون فوتبال مي‌گويد قانون منع جذب دروازه‌بان خارجي پيشنهاد هيئت رئيسه بود اما در عين حال تاکيد مي‌کند که فوتبال مرزي ندارد.
به گزارش جهان به نقل از ورزش3، مهدي محمد نبي در مورد دليل لغو بازي تدارکاتي تيم ملي با عراق که قرار بود هفتم خرداد در اردوي ترکيه برگزار شود، گفت: عراق مي خواست در تاريخ سوم خرداد اين بازي برگزار شود اما کي‌روش تاريخ هفتم خرداد را مد نظر داشت. به همين دليل سرمربي تيم ملي قبول نکرد که اين بازي زودتر برگزار شود. به دنبال يک تيم خوب اروپايي براي جايگزيني هستيم اما تا قطعي نشود نام تيم اعلام نمي شود.

وي در پاسخ به اين سؤال که گفته مي شود تيم هاي کويت و يا توگو مورد توجه فدراسيون فوتبال هستند، گفت: تيم هاي مورد نظر ما کويت و توگو نيستند.

نبي در ادامه در خصوص قانون منع جذب دروازه بان خارجي در ليگ برتر و دسته اول اظهار داشت: اين پيشنهادي است که هيئت رئيسه سازمان ليگ داده و قاعدتا در جهت تاييد و يا رد اين پيشنهاد فدراسيون تصميمي ندارد چون اين مسئله در اختيار هيئت رئيسه سازمان ليگ است.

وي در خصوص اينکه امکان لغو اين قانون وجود دارد يا خير عنوان کرد: تا جايي که مي دانم اين موضوع جزء اختيارات هيئت رئيسه سازمان ليگ است. من معتقدم فوتبال مرزي ندارد و تفکيک پذير نيست اما در اين چند سال سرمايه گذاري و پرورش دروازه بان در کشورمان به نحوي شده که به جاي نمودار مثبت، منفي است و در اين پست دچار مشکل هستيم. براي رفع اين مسئله فضاي لازم براي رشد جوان ها را بايد ايجاد کنيم. اکنون به اندازه انگشتان دو دست هم دروازه بان خوب نداريم و بايد زمينه پرورش دروازه بان را فراهم کنيم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *