جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۹

ذوق‌زدگی ضدانقلاب از رای نیاوردن دو سردار ضد فتنه

يکشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۱ ساعت ۱۳:۴۷
کد مطلب: 221477
روز گذشته شمارش آرای حوزه انتخابیه تهران تمام و چهره های منتخب مشخص شدند. جاماندن برخی از نمایندگان مطرح مجلس هشتم از ورود به مجلس بعدی، از نکات مهم انتخابات روز جمعه بود که البته بازتاب قابل توجهی هم در برخی رسانه های ضدانقلاب داشت.
به گزارش جهان، در این راستا، یکی از سایت های فتنه گر در گزارشی به ابراز خوشحالی از عدم ورود حسین فدایی، نائب رئیس کمیسیون اصل 90 و پرویز سروری٬ عضو كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس هشتم پرداخت.

سایت اپوزیسیون دیگربان در این باره نوشت: حسین فدایی و پرویز سروری٬ دو نماینده‌ای که پشت پرده سرکوب‌ اعتراض‌های مردمی(فتنه آمریکایی- اسرائیلی) سال ۱۳۸۸ قرار داشتند٬ از ورود به مجلس نهم بازماندند.

به نوشته این سایت، "رسانه‌های محافظه‌کار از این نماینده مجلس (فدایی) به عنوان نخستین فرد در جمهوری اسلامی یاد می‌کنند که اعتراض‌های سال ۱۳۸۸ را پیش‌بینی کرده بود."

در ادامه این گزارش از فدایی به عنوان "سخنگوی غیررسمی سیاست‌های استراتژیک نظام جمهوری اسلامی" نام برده شده است.

سایت مذکور همچنین با اشاره به نقش فعال پرویز سروری در مقابله با فتنه 88 نوشته است: پرویز سروری دیگر نماینده مجلس و از سرداران سابق سپاه پاسداران نیز در این دوره از انتخابات به سرنوشت حسین فدایی دچار شده است.

ذوق زدگی ضدانقلاب از عدم موفقیت فدایی و سروری در انتخابات روز جمعه موضوعی طبیعی و واکنشی به نقش اثرگذار این 2 نماینده مطرح مجلس در مقابله به فتنه آمریکایی-صهیونیستی 88 تلقی می شود اما در همین حال برخی محافل و رسانه های داخلی از ناکامی این 2 نماینده ابراز خوشحالی کرده اند که اقدامی قابل تامل به نظر می رسد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Czech Republic
نبود این دو عزیز وظیفه ی دیگر نمایندگان را در دشمن شناسی و دشمن ستیزی حساس تر می کند امیدواریم همه ی نمایندگان در خط ولایت در برابر جریانهای مافیای براندازی نرم دشمنان بایستند تا نبود دلاورانی مانند فدایی و سروری محسوس نباشد
Iran, Islamic Republic of
این دو،سرباز مقام معظم رهبری هستند ودرجایی دیگر خدمت میکنند
ضدانقلاب زیاد ذوق زده نباشند
Iran, Islamic Republic of
تعريفي که بي بي سي و امثالهم که دشمن هستند از هر فردي نشان از بي لياقي او دارد مثل "سخنگوی غیررسمی سیاست‌های استراتژیک نظام جمهوری اسلامی" اما يک نکته
آقايان سروري و فدايي بدانند اين به خاطر بي حرمتي به احمدي نژاد بود!
بقيه هم بدانند که روزي دچار ميشوند که ديگر دير است!
Iran, Islamic Republic of
واقعا حیف شدند.مخصوصا حاج حسین
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه نتیجه اینکه اهل صحبت های جنجالی نباشی میشه این. ان‌شاءالله در سنگرهای دیگر خدمت کنند
Iran, Islamic Republic of
خیلی خوشحال نشوند
این دو عزیز هر جا که باشند خدمتشان را انجام می دهند
Iran, Islamic Republic of
حيف شد كه فدايي به مجلس نيامد
Russian Federation
با سلام و خسته نباشید ، واقعا سرباز مخلص و فداکاری مثل حسین فدایی که تنها نماینده ای است که در جنوبی ترین نقطه تهران یعنی شهرری زندگی می کند و اهل رانت و زد وبند نیست جایش در مجلس خالی است. شنیده ام که آقای حداد عادل نسبت به ایشان ارادت و علاقه مندی زیادی داشته اند ولیکن امت حزب الله متاسفانه ایشان را درست و حسابی تحویل نگرفت.
این دو بزرگوار هرجا که باشند بهترین خدمت را برای انقلاب و میهن اسلامی انجام می دهند
این راه رسم سربازان امام راحل و حضرت آقا می باشد