پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰

ويسي: فوتبال زندان نيست

شنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۱ ساعت ۱۰:۰۱
کد مطلب: 221247
سرمربي تيم فوتبال صباي قم گفت: اگر قرار است مس کرمان را شکست ندهيم همان بهتر که آسيايي نشويم.


عبدالله ويسي در مورد ديدار روز يکشنبه برابر مس کرمان گفت: تمام زحمت و تلاش يک فصل تيم صبا به اين بازي بستگي دارد. هرچه کاشته‌ايم بايد در اين بازي برداشت کنيم و با پيروزي مقابل مس بتوانيم سهميه آسيايي شدن بگيريم. اگر قرار است مس را نبريم همان بهتر که آسيايي نشويم.



وي ادامه داد: براي مس احترام زيادي قائلم و اين تيم کادر فني و مديريت بسيار خوبي دارد اما نمي‌خواهيم کار به اما و اگر و هفته آخر کشيده شود. بايد سهميه آسيايي را در اين هفته بگيريم.



ويسي در مورد سفرش به اروپا عنوان کرد: با توجه به همزماني مسابقات ما و فوتبال اروپا تصميم گرفتم به نروژ بروم و با ارتباطاتي که با يکي از دوستانم داشتم قرار شد در تيم مولده که سولشير سرمربي آن است حاضر شوم. از 25 ارديبهشت تا 10 خرداد به اين کشور سفر مي‌کنم تا در کنار تيم مولده باشم.



سرمربي صبا در مورد اينکه بهروان گفته جذب دروازه‌بان خارجي در ليگ برتر و دسته يک ممنوع است، اظهار داشت: نمي‌دانم بهروان کار کارشناسي کرده که چنين حرفي زده يا به خاطر حمايت از بازيکن ايراني همين طور اين حرف را زده است. اگر قرار است دروازه‌بان خارجي نگيريم، بايد بگوييم بازيکنان ايراني شاغل در اروپا هم به ايران برگردند، بگوييم نکونام و شجاعي هم برگردند. در فاز کوچکتر هم بگوييم فوتبال را در شهرها بومي کنيم و هر شهري فقط از بازيکنان خودش استفاده کند. اين حرف‌ها خنده‌دار است، فوتبال زندان نيست.



وي افزود: بايد بازيکنان و مربيان بزرگ خارجي به ايران بيايند تا بازيکنان و مربيان از آنها درس بگيرند همانطور که بازيکنان ايراني به خارج از کشور مي‌روند. البته من موافق حضور بازيکنان بزرگ خارجي هستم نه اينکه يک اتوبوس آفريقايي بياوريم و سر هر زمين هم 4 نفرشان را پياده کنيم و عده‌اي دلال پول خوبي به جيب بزنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *