پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۰

آخرین آمار دریافت بن کارت دانشجویی

پنجشنبه ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۱ ساعت ۱۴:۰۸
کد مطلب: 220861
بر اساس آخرین آمار، تا عصر روز گذشته ۷۲ هزار بن کارت دانشجویی مخصوص نمایشگاه تحویل دانشجویان شده است.

به گزارش فارس، بر طبق آمارها و تا آخرین ساعات روز گذشته ۷۲ هزار دانشجو بن کارت های مخصوص نمایشگاه کتاب خود را از شعب مختلف سراسر کشور دریافت کرده اند.

البته دانشجویان و افرادی که مشمول این خبر می شوند می توانند به چهار شعبه بانک صادرات در تهران و در اطراف مصلا مراجعه و یا با شماره های ۸۸۲،۱۲۶۱، ۱۴۴۵،۲۳۸۵ تماس بگیرند.

دانشجویان می توانند با استفاده از این بن کارت های دانشجوبی و از طریق دستگاههای کارت خوان در طول نمایشگاه کتاب، از شعب منتخب ریالی و ارزی استفاده کنند . اما طبق تمهیدات در نظر گرفته شده بازدیدکنندگان از اقدامات رفاهی بانکداری هم در نمایشگاه بیست و پنجم کتاب تهران بهره مند خواهند بود تا از طریق اینترنت وجوه خود را انتقال و یا کلیه اقساط و قبوض خود را پرداخت کنند.

۳۰ دستگاه کارت خوان ATMو ۳ هزار دستگاه کارت خوان در غرفه ناشران در نمایشگاه،۱۱ باجه ( گیشه ) راه دور در شبستان مصلای امام خمینی (ره) آماده خدمت رسانی به شهروندان است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *