کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

جریمه 7هزار دلاری AFC برای پرسپولیس

13 ارديبهشت 1391 ساعت 6:51

قائم مقام باشگاه پرسپوليس گفت: به خاطر پرتاب ترقه از سوي برخي تماشاگرنماها AFC هفت هزار دلار پرسپوليس را جريمه کرد.


به گزارش جهان جمشيد زارع در گفت‌وگو با فارس در خصوص اظهارات مدير باشگاه الهلال مبني بر اينکه هواداران پرسپوليس به ورزشگاه آزادي نمي‌آيند چون اين تيم نتايج بدي در ليگ ايران گرفته، عنوان کرد: اين صحبت‌هاي نسنجيده و توهين آميز کار ما را راحت‌تر کرد. هواداران فهيم و دوست داشتني پرسپوليس با حضور يک صد هزار نفري خود در ورزشگاه آزادي به اظهارات ايشان پاسخ قاطعي خواهند داد.

وي افزود: نمايندگان کنفدراسيون فوتبال آسيا و ناظر مسابقه با تماشاگران پرسپوليس سختگيرانه رفتار خواهند کرد و انتظار ما از هواداران اين است که با متانت و فرهنگ بالاي خود نظم را به آسيا نشان دهند.

زارع ادامه داد: AFC باشگاه پرسپوليس را به خاطر پرتاب ترقه از سوي تماشاگرنما و هواداران بي‌تجربه در بازي مقابل الشباب امارات هفت هزار دلار جريمه کرد. من از هواداران مي‌خواهم اجازه ندهند امروز اين اتفاق بيفتد چون علاوه بر جريمه نقدي شخصيت بين‌المللي پرسپوليس در مجامع جهاني فوتبال نيز زير سؤال مي‌رود.

قائم مقام باشگاه پرسپوليس تاکيد کرد: امروز منتظر ملاقات منتقدان دلسوز و بزرگان و پيشکسوتان افتخار‌ آفرين و مفاخر پرسپوليس در ميان يکصد هوادار عاشق پرسپوليس هستيم. مي‌خواهيم رکوردي دست نيافتني در دنياي فوتبال به ثبت برسانيم آن هم در يک روز وسط هفته و جشن صعود به مرحله بعدي را بگيريم. براي تيم‌هاي استقلال و سپاهان هم از صميم قلب آرزوي موفقيت مي‌کنيم.

وي يادآور شد: از تک تک هواداران مي‌خواهيم فقط پرسپوليس را تشويق کنند و با الهلال و بازيکنان آن کاري نداشته باشند و هيچ بي‌احترامي به اين تيم نشود. آنها ميهمان ما هستند و ما در رياض با برخورد خوب آنها مواجه شديم و مي‌خواهيم اين موضوع را با يک ميهمان نوازي گرم و ويژه و فرهنگ ناب ايراني جبران کنيم.


کد مطلب: 220609

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/analysis/220609/جریمه-7هزار-دلاری-afc-پرسپولیس

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com