جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

200 داروی بیماران صعب‌العلاج بیمه‌ای شد

دوشنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۱ ساعت ۱۸:۴۹
کد مطلب: 220393
وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی گفت: با دستور رئیس جمهور 200 قلم از داروهای بیماران سرطانی و صعب العلاج زیرپوشش بیمه قرار گرفت.
به گزارش جهان به نقل از ايسنا، مرضیه وحیددستجردی در مراسم افتتاح طرح های استان گلستان به سفرهای استانی رئیس جمهور اشاره کرد و افزود: با این سفرها رفع محرومیت و استقرار عدالت در بخش های مختلف به ویژه سلامت اعمال شده است.

وی با بیان اینکه استان گلستان جزو استان هایی است که خدمات بزرگی در زمینه سلامت در آن انجام شده است، گفت: باتوجه به سفرهای استانی 783 تخت بیمارستانی در دست ساخت و مطالعه است و 844 تخت بیمارستانی بهره برداری شد.

وحیددستجردی با اشاره به اینکه در مجموع 255 خانه بهداشت در استان گلستان به بهره برداری رسید، ادامه داد: از این تعداد 125 خانه بهداشت پارسال افتتاح شد.

وی افزود: جشن تکمیل خانه های بهداشت را در آینده ای نزدیک در سراسر کشور برگزار خواهیم کرد.

وزیر بهداشت با بیان اینکه 19 مرکز بهداشتی درمانی در استان گلستان به بهره برداری رسیده است ، گفت: سه مرکز بهداشتی و درمانی هم اکنون در این استان در حال ساخت است و دو دانشکده پیراپزشکی و پرستاری نیز به بهره برداری رسید و دانشکده داروسازی هم در حال ساخت است.

براساس گزارش "پاد"، وحیددستجردی افزود: 100 دستگاه آمبولانس تحویل دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان شده است.

وی به برخی طرح های بیمارستانی و بهداشتی بهره برداری شده و در حال ساخت در استان گلستان اشاره و اضافه کرد: با دستور ریاست جمهور برخی طرح های بهداشتی و سلامت به عنوان طرح های quotation mark مهر ماندگار quotation mark معرفی شده اند که باید تا پایان دولت دهم به بهره برداری برسد.

وحید دستجردی با بیان اینکه بیمارستان 220 تختخوابی شهید صیاد شیرازی امروز در استان گلستان افتتاح می شود، گفت: این بیمارستان با 24 میلیارد و 500 میلیون تومان هزینه در 22 هزار متر زیربنا و 5 طبقه ساخته شده و بیمارستان مهمی برای آموزش علوم پزشکی است که امکانات خوبی دارد و خدمات آموزشی درمانی ارائه می دهد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *