پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
۱

احمدی‌نژاد: همه شیاطین جن و انس دست به دست هم داده اند تا این طرح عملی نشود

دوشنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۱ ساعت ۱۶:۳۳
کد مطلب: 220369
رئیس جمهور با بیان اینکه دولت قول داده تمامی پروژه ها تا پایان همین دولت به بهره برداری برسد، افزود: برای اجرای طرح ها از خارج قرض نکردیم و آینده کشور را نفروختیم.
به گزارش جهان به نقل از مهر، محمود احمدی نژاد پیش از ظهر دوشنبه در مراسم افتتاح طرح مسکن مهر گلستان افزود: تمامی امکانات برای اجرای پروژه های مهم و ماندگار دولت مهیاست.

وی اظهار داشت: دولت قول داده تمامی پروژه ها تا پایان همین دولت به بهره برداری رسد و مشکلی در این حوزه وجود ندارد.

وی عنوان کرد: هر چند همه شیاطین اعم از جن و انس دست به دست هم داده اند تا این طرح عملی نشود ولی با توکل به خداوند این طرح ها عملی خواهند شد.

وی به طرح مسکن مهر اشاره کرد و گفت: ملت باید با کرامت زندگی کند، هر چند مسکن مهر می تواند عالی تر شود.

احمدی نژاد گفت: تا پایان سال 36 هزار واحد مسکن مهر در گلستان به بهره برداری می رسد و این گام ارزشمندی است.

ایجاد دالان جدید حمل و نقل

وی به پروژه راه آهن گرگان – اینچه برون اشاره و اضافه کرد: راه آهن خیلی مهم است و رقم درستی در این حوزه سرمایه گذاری شده است.

رئیس جمهور کشورمان یادآور شد: راه گرگان - اینچه برون به شبکه روسیه و بعدها به اروپا وصل می شود که دالان حمل و نقل جدیدی است.

احمدی نژاد افزود: همچنین یک خط آهن از گرگان به مشهد در حال ساخت است که پروژه بزرگی است و منطقه را متحول می کند

وی عنوان کرد: یک پروژه راه آهن نیز از شرق استان به بندرعباس و چاه بهار در حال اجراست که دالان حمل و نقل شرق کشور به دریای خزر را پیوند می دهد.

گرفتاریهای امروز از خودخواهی است

 رئیس جمهوری همچنین در مراسم افتتاح طرح های ملی در استان گلستان گفت: ملت ایران همواره در طول تاریخ پرچمدار صلح و دوستی و دفاع از حقوق ملتهای مظلوم بوده است.
به گزارش خبرنگار مهر، احمدی نژاد تأکید کرد: هرگز ملت ایران ارزشهای قومی را بر ارزشهای اسلامی ترجیح نداده و از اول دنبال ارزشهای الهی بوده است.
 
وی اظهار داشت: عشق به ایران، الهی و آگاهانه است و راه آینده را ترسیم می کند و وقتی ذکر بزرگی های ملت ایران را می کنیم، شکر نعمت است و خدا را شکر می کنیم که چنین ملتی را خلق کرد و ما را از این ملت قرار داد.

احمدی نژاد گفت: دولت ایران در طول تاریخ پرچمدار دفاع از حقوق ملتهای مظلوم بود در حالیکه در تاریخ قتل و کشتار بسیار بود،‌ ولی ملت ایران هر زمان به قدرت و حکومت رسید طرفدار صلح و دوستی بوده است و هر کسی علیه ملت ایران کار غلط و اشتباهی کرد ملت آن را کنار گذاشت.

رئیس جمهوری یادآور شد: ملت ایران پرچمدارعلم، انسانیت و فرهنگ بوده و در دوره ای که  بشریت بیش از هر مقطع تاریخی نیاز به اخلاق دارد، ملت ایران طرفدار صلح و دوستی است.

وی گفت: اکنون سلطه گران جهان، طوری قوانین را می نویسند که همه اختیارات جهان دست چهار یا پنج دولت است و بقیه باید تبعیت کنند و نتیجه این اقدام فقر و بیچارگی است.

احمدی نزاد یادآورشد: در جهان سه میلیارد فقیر وجود دارد و یک میلیارد و 200 میلیون نفر کسانی هستند که روزی یک وعده غذا گیرشان نمی آید.

وی افزود: تمام گرفتاریهای جهان ناشی از آن است که آدمهای بی فرهنگ، خودخواه و زیاده طلب حاکم هستند و این بحثها باید عوض شود.

راه حل های تغییر نگرش های موجود در جهان
رئیس جمهوری عنوان کرد: دو راه برای تغییر نگرش کنونی در جهان وجود دارد، اول اینکه ملتی قیام کند و الگو بسازد و ثابت کند خارج از دایره این فسادها می توان پیشرفت داشت و خوب زندگی کرد.
 
احمدی نژاد افزود: راه دوم پیام رسانی است و ما امروز ماموریت داریم راه درست را معرفی و هر جا که اقتضا می کند در برابر زیاده خواهی ها مقاومت کنیم.

وی یادآورشد: اگر ذره ای شبکه سلطه جهانی سست شود، قدرتها به جان هم می افتند و به محض اینکه مشکلی در چپاول ایجاد شود، خواهید دید چه خواهد شد.

وی گفت: باید ایران را بسازیم زیرا رمز ماندگاری در پیشرفت است و باید همدل باشیم.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
فقط تو رو خدا آبكي درست نكنيد دولت هاي بعدي مجبور بشن خرابش كنن يا چند صد ميليون خرج كنن تا بازسازيش كنن
دكتر جون مثل مترو نشن با يك بارون سيل ببرش!!!!!!!!