جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۲

خبر کواکبيان از نامزد اصلاح طلبان

يکشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۱ ساعت ۱۵:۱۳
کد مطلب: 220149
مصطفي کواکبيان نماينده مردم سمنان و عضو ارشد فراکسيون اصلاح طلبان مجلس هشتم در خصوص احتمالات نحوه حضور اصلاح طلبان در انتخابات رياست جمهوري سال آينده از تدوين طرحي خبرداد که تا يک ماه ديگر نهايي و به اطلاع عموم خواهد رسيد.
به گزارش خراسان وي در بيان جزئياتي از اين طرح گفت : ما در اين طرح برنامه تشکيل  يک مجمع بزرگ ازهمه نخبگان اصلاح طلب سراسر کشور را سامان داده ايم که طبق آن اين مجمع شکل گرفته و در آنجا همه کساني که ادعاي حضور در عرصه انتخابات را دارند بيايند و برنامه هاي خود را معرفي کنند و در سيستم مدوني که مي تواند شبيه سيستم الکترال در آمريکا براي انتخاب نامزد احزاب بزرگ باشد از بين اين افراد ، فرد نهايي براي انتخابات رياست جمهوري يازدهم از سوي اصلاح طلبان معرفي شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


وفتی الگوی انتخاب نامزدتان آمریکائی باشد الگوی اداره مملکت توسط شما چیست؟
United States
سلام . آقای کواکبیان حواستان باشد شما برای مردم و کشور اسلامی یک کاندیدای ریاست جمهوری انتخاب می کنید نه برای حزب خودتان ، توهم و خودشیفتگی چیز بدی است خود را نفریبید تا پیروز شوید به شخص شما نمی گویم زیرا برای من محترم هستید به اصلاحاتی ها می گویم سیستم انتخاباتی آمریکا دارای اشکالات اجرایی مشخصی می باشد.