کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

واکنش ستاره‌ها به جدایی گواردیولا

9 ارديبهشت 1391 ساعت 17:05

ستاره آرژانتینی تیم بارسلونا در واکنش به خبر جدایی گواردیولا از این تیم گفت: از اعماق قلبم و با همه وجود از پپ به خاطر تمام این سال‌ها تشکر می‌کنم.


به گزارش فارس خبر تصمیم پپ گواردیولا برای جدایی از بارسلونا روز گذشته از طریق وی در کنفرانس خبری اعلام شد تا واکنش‌های زیادی در پی داشته باشد. بازیکنان بارسلونا هر یک در صفحات اجتماعی خود نسبت به این خبر واکنش نشان دادند.

لیونل مسی در خصوص خداحافظی گواردیولا از باشگاه بارسلونا نوشت: می‌خواهم از اعماق قلبم و با همه وجودم از پپ به خاطر همه چیز تشکر کنم.

ستاره 24 ساله بارسا در ادامه نوشت: به خاطر تأثیر زیادی که این خبر بر روی من گذاشت، ترجیح دادم در کنفرانس خبری پپ حاضر نشوم؛ زیرا می‌دانم آنها منتظر مشاهده ناراحتی در چهره بازیکنان هستند.

بیش از 100 هزار هوادار با کلیلک بر روی این نوشته حمایت خود را از وی اعلام کردند.

جرارد پیکه که دو روز پیش از بیمارستان مرخص شد نیز با تمجید از سرمربی خود گفت: سپاس بسیار برای پپ به خاطر هرچه به ما ارزانی کرد.

سسک فابرگاس که سال گذشته از آرسنال به بارسا پیوست، نوشت: یک سال با پپ بودم، اما بسیار بیشتر به نظر می‌رسد. پپ قهرمان کودکی‌هایم بود.

فابرگاس گفت: برای تیتو آرزوی بهترین‌ها را در این موقعیت جدید دارم.

کارلوس پویول نیز خطاب به سرمربی 41 ساله خود نوشت: شما راه را به ما نشان دادید.

آندرس اینیستا نیز اعلام کرد: امروز سرمربی به ما این خبر ناراحت کننده را داد و ما فقط می‌خواهیم از او و تیمش برای این سال‌ها تشکر کنیم.

دنی آلوز نیز نوشت: تصمیم گواردیولا روز غم‌انگیزی را برای من رقم زد. او همیشه مانند فرزندانش با ما رفتار می‌کرد.


کد مطلب: 219991

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/analysis/219991/واکنش-ستاره-ها-جدایی-گواردیولا

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com