پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰

افشاگری تازه از تبانی در پرسپولیس

شنبه ۹ ارديبهشت ۱۳۹۱ ساعت ۱۴:۵۷
کد مطلب: 219962
بازیکن تیم فوتسال پرسپولیس گفت: در نیمه دوم بازی با گیتی‌پسند هم تیمی‌هایمان به ما می‌گفتند ندوید!
به گزارش فارس دیدار جنجالی تیم‌های گیتی‌پسند و پرسپولیس در هفته پایانی لیگ برتر فوتسال با حواشی و مسائل زیادی روبرو بود. این موضوع تاکنون ادامه دارد و کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال همچنان در حال بررسی است.

این در حالی است که محمد رویانیان، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس و محمدرضا حیدریان، سرمربی و بازیکن تیم فوتسال پرسپولیس از محرز بودن تبانی سخن به میان آوردند، اما کمیته انضباطی همچنان در حال بررسی این پرونده است. در این میان صحبت‌های یکی از بازیکنان پرسپولیس در خصوص این مسئله می‌تواند به شفاف شدن موضوع کمک کند.

امین مجیدی‌پور در این باره به خبرنگار ورزشی فارس گفت: پرسپولیس در نیمه اول بازی برابر گیتی‌پسند بسیار خوب بود، اما نمی‌دانم چه اتفاقی افتاد که در نیمه دوم افتضاح شدیم. نمی‌خواهم به کسی اتهام بزنم، اما در نیمه دوم اکثر بازیکنان کم‌کاری کردند.

وی اضافه کرد: حیدریان در نیمه دوم به بازیکنان جوان میدان داد و ما جوان‌ترها را به میدان فرستاد. برخی از بازیکنان پرسپولیس در نیمه دوم به ما می‌گفتند ندوید و چرا بازی می‌کنید؟ ما جوان‌ترها می‌گفتیم هزار تومان پول حلال بهتر از یک میلیون پولی است که از این طریق به دست آید.

بازیکن تیم فوتسال پرسپولیس در پاسخ به این سؤال که چه کسانی این حرف را به او زدند، گفت: می‌دانم چه کسانی بودند، اما اسم آنها را نمی‌برم. اینها همان افرادی هستند که بیشتر روی آنها تمرکز شده و قطعا چیزی بوده که نام آنها مطرح شده است. حیدریان هم در نیمه دوم بسیار متعجب بود و به هیچ عنوان باور نمی‌کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *