سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 16 Apr 2024
 
۰

نظر فدایی درباره اظهارات جنجالی الهام

سه شنبه ۵ ارديبهشت ۱۳۹۱ ساعت ۲۰:۰۹
کد مطلب: 219502
دبیرکل جمعیت ایثارگران با تاکید بر اینکه عده ای در مرحله اول انتخابات جبهه متحد اصولگرایان را تخریب کردند و اقدامات دون شان اخلاق اسلامی را دنبال کردند که پسندیده نبود، گفت: با این وجود اقبال مردمی و دانشجویی به جبهه متحد اصولگرایان در دور اول خوب بود.
حسین فدایی در گفتگو با مهر، با اشاره به دیدگاههای مردمی نسبت به جبهه متحد اصولگرایان گفت: اقبال مردمی و دانشجویی به جبهه متحد اصولگرایان در دور اول خوب بود و این در دور دوم نیز ادامه دارد.

وی افزود: متاسفانه عده ای در مرحله اول انتخابات جبهه متحد اصولگرایان را تخریب کردند و اقدامات دون شان اخلاق اسلامی را دنبال کردند که پسندیده نبود.

دبیرکل جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی همچنین گفت: امیدوارم مرحله دوم انتخابات مجلس نهم فاصله جدی با مرحله اول نداشته باشد و بتوانیم یک استقبال و رویکرد مثبت نسبت به جبهه متحد را شاهد باشیم.

فدایی همچنین در خصوص بحث حضور اصلاح طلبان در انتخابات ریاست جمهوری یازدهم گفت: بنده ورود زودهنگام به بحث انتخابات ریاست جمهوری را در شرایط فعلی صلاح نمی دانم.

حسین فدایی با اشاره به اولین حضور رئیس جمهور در جلسه مجمع تشخیص مصلحت نظام بعد از انتخابات ریاست جمهوری دهم گفت: معتقدم آقای احمدی نژاد باید خیلی زودتر در این جلسات حضور پیدا می کرد با این وجود کار درست هر موقع صورت بگیرد بسیار خوب است و باید از آن استقبال کرد. اساسا انسان باید برای انجام ندادن کار نادرست دلیل داشته باشد.

وی در خصوص اظهارات اخیر مشاور حقوقی رئیس جمهور در مورد جایگاه مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: روحیه مطلق انگاری همواره منجر به این می شود که اگر جایی نتواند موضوعی را تحلیل کند سعی می کند با پندارهای خودش موضوع را بیان کند و نسبت به آن موضع بگیرد.

دبیرکل جمعیت ایثارگران همچنین تاکید کرد: برداشت الهام از جایگاه مجمع تشخیص مصلحت بسیار اولیه بود و قطعا حرف صحیحی نیست. البته انتظار ما از مجمع تشخیص مصلحت این است که ظرفیت های بالای کارشناسی در سطح مدیران عالی نظام بیان شود و کشور بتواند از این ظرفیت ها استفاده کند.

فدایی با تاکید بر اینکه افراد مطلق انگار همواره به دنبال تحمیل عقاید خود به جامعه هستند، گفت: این افراد به دلیل اینکه نمی توانند مباحث و موضوعات را به خوبی بفهمند و درک کنند حرف های متناقضی را بیان می کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *