شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰

رويانيان: عابديني براي خودش دعا كند!

سه شنبه ۵ ارديبهشت ۱۳۹۱ ساعت ۱۵:۳۵
کد مطلب: 219449
مديرعامل پرسپوليس مي‌گويد نمي‌داند مشكل اين تيم كجاست كه نمي‌تواند در ليگ برتر نتيجه بگيرد.
به گزارش اولین پایگاه تخصصی فوتبال پارس فوتبال دات کام محمد رويانيان پس از نشست اتحاديه فوتبال در جمع خبرنگاران در پاسخ به اين سوال كه مشكلات پرسپوليس اين روزها خيلي زياد شده، چه برنامه‌اي براي آنها داريد گفت: وجود اين مشكلات نشان دهنده بلوغ و در حال تكامل شدن ماست. وقتي باشگاهي چنين مشكلاتي دارد، يعني رو به تكامل است هرچند ديگران مي‌خواهند اين مشكلات را بيشتر كنند. ما از قبل پيش‌بيني اين سختي‌ها را مي‌كرديم و براي همين در آرام‌ترين و مستقل‌ترين شرايط به مواجهه با آن رفتيم.

وي در پاسخ به اين سوال كه امير عابديني گفته است بايد براي اين پرسپوليس دعا كنيد گفت: عابديني براي خودش دعا كند. او براي پرسپوليس دعا كند ما هم براي او . البته مثل اينكه دعاي ما بيشتر مي‌گيرد چرا كه تيم او نتايج بهتري گرفته است. من عابديني را مدير خوبي در فوتبال مي‌دانم.

وي درباره جلسه امروز نيز گفت: جلسه خوبي بود و دو ضلع موضوع احياي باشگاه‌ها يعني حضور فدراسيون فوتبال و اتحاديه باشگاه‌ها شكل گرفته و ضلع سوم مربوط به دولت است كه بايد جلو بيايد. من خودم شخصا اين مسئله را به وزير مي‌گويم و با او در اين رابطه صحبت مي‌كنم.

وي در پاسخ به اين سوال كه بازيكنان و كادر فني پرسپوليس بعد از شكست مقابل تراكتور چقدر جريمه كرديد گفت: يك بار در تلويزيون گفتم شاهنامه را آخر پاييز مي‌شمارند فكر كردند من بلد نيستم اما حالا مي‌گويم جوجه را آخر فصل مي‌شمارند.

وي درباره پيگيري‌اش براي صدور راي كميته استيناف نيز گفت: شوراي استيناف كميته صالحه و عدالت‌محوري است كه ما از آن‌ها مي‌خواهيم عدالت را در اين باره به طور كامل اجرا كند.

وي درباره حضور پروين در كنار تيم پرسپوليس نيز گفت: ما كه هر چه فكر كرديم متوجه نشديم مشكل تيم كجاست. مشكل مالي كه نداريم، مشكل روحي كه نداريم، مشكل امكانات و حضور طرفداران كه نداريم، پس چه مشكلي داريم؟ حتما مشكلات به مسائل فني برمي‌گردد. علي پروين بيايد بفهمد ما چه مشكلي داريم. او هم بازيكن بوده و هم از پيشكسوتان پرسپوليس است و هم جزو سرمايه‌هاي اين فوتبال است كه مردم او را دوست دارند. دنيزلي مربي بسيار بزرگي است و ما نمي‌توانيم عملكرد او را زير سوال ببريم اما پروين بايد بيايد و تشخيص دهد ما چه مشكلي داريم.

رويانيان درباره موضوع حل اختلافات بين كريمي و دنيزلي گفت: اين موضوع درجا حل شد. كريمي خودش به دنيزلي زنگ زد و به دنيا آمدن نوه‌اش را تبريك گفت.

وي در واكنش به اينكه ممكن است يكي از اين دو نفر فصل آينده در پرسپوليس نباشند گفت: ممكن است هر دوي آن‌ها نباشند (باخنده). ان‌شاءالله كه هر دوي اين‌ها را براي فصل آينده نگه داريم.

رويانيان در پاسخ به اين سوال كه آيا دنيزلي ليست بازيكنان اخراجي يا بازيكناني كه براي فصل آينده مي‌خواهد جذب كنيد را به شما داده است گفت: قرار است دنيزلي بعد از بازي با تراكتورسازي و الهلال ليست بازيكناني كه براي فصل آينده از پرسپوليس مي‌خواهد را به ما بدهد. من اين را بگويم كه كاملا مستقل عمل مي‌كنم و تحت هيچ شرايطي از سوي هيچ كسي در اين رابطه فرمان نمي‌گيرم و تحت تاثير هيچ كسي هم قرار نمي‌گيرم. در آرام‌ترين و مستقل‌ترين شرايط سرمربي، هر بازيكني را كه نياز داشته باشد به بنده معرفي مي‌كند و اين من هستم كه مستقل عمل كرده و تصميم به جذب او مي‌گيرم. من هيچ كدام از اين حرف‌ها كه فلان بازيكن اين را مي‌خواهد يا آن را مي‌خواهد قبول نكرده و زير بار چنين مسائلي نمي‌روم.

به گزارش ايسنا در مابين صحبت‌هاي رويانيان، مهدي محمد نبي دبيركل فدراسيون كنار او آمد و آن‌ها درگوشي لحظه‌اي با هم صحبت كردند كه پس از آن خبرنگاران به رويانيان به كنايه گفتند موضوع استيناف پس حل شد! رويانيان خنديد و گفت چيز خاصي نبود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *