شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰
۲

"اسرائیل خطا کند،تل آویو را خاکستر می‌کنیم"

سه شنبه ۵ ارديبهشت ۱۳۹۱ ساعت ۰۹:۲۹
کد مطلب: 219364
امام جمعه موقت تهران تصریح کرد: نیروهای ما تمام مراکز هسته‌ای رژیم صهیونیستی را شناسایی کرده‌اند و موشک‌های با برد یک‌هزار و ۵۰۰ کیلومتر و بیشتر آماده هستند که اگر رژیم صهیونیستی دست از پا خطا کرد، تل آویو را به خاک و خاکستر تبدیل کنند.
به گزارش فارس ، آیت‌الله سیداحمد خاتمی دوشنبه شب در آیین سوگواری دخت نبی اکرم (ص) در محل حسینیه ثارالله کرمان اظهار داشت: در جامعه‌ای که ارزش‌ها و شعائر دینی کمرنگ شود، آسیب‌ها زیاد می‌شود.

وی آشنایی با دین را یکی از وظایف افراد در برابر دین دانست و افزود: باسوادی در جامعه ما گسترده شده است و فرزندان ملت مراحل عالی علمی را طی می‌کنند.

خاتمی اقامه دین و استقامت در دین را از دیگر وظایف افراد در برابر دین ذکر کرد و ابراز داشت: ۳۳ سال است که دشمن تلاش می‌کند تا سفره دین را در این کشور جمع کند، اما موفق نشده است.

امام جمعه موقت تهران با اشاره به تحریم دشمنان تصریح کرد: ملتی که انقلاب کرده و پای انقلاب خود ایستاده‌اند و بیش از ۲۰۰ هزار شهید را تقدیم کرده‌اند هزینه این تحریم‌ها را هم می‌پردازد.

بخشی از گرانی‌ها ناشی از سوء‌تدبیر است

وی با اشاره به گرانی‌های اخیر بیان داشت: بخشی از گرانی‌ها ناشی از سوء‌تدبیر است که مسئولان باید این امر را اصلاح کنند.

خاتمی اذعان داشت: مردم در این شرایط تحمل بعضی از دعواهایی را ندارند که ریشه در لجبازی دارد.

وی با بیان اینکه به برکت انقلاب اسلامی، سیاست به داخل خانه‌ها رفته است، افزود: مسئولان باید باور کنند که مردم فهیمی داریم و تک‌تک آحاد ملت سیاسی هستند و امور را تحلیل می‌کنند.

خاتمی با تاکید بر اینکه کشور با قانون، برادری و تعامل اداره می‌شود، عنوان کرد: مشکلات موجود به دو بخش تقسیم می‌شود که مردم بخش نخست آن را با دل و جان قبول می‌کنند.

وی به ارسال ده‌ها نامه از سوی مردم به خود اشاره کرد و بیان داشت: مردم در این نامه‌ها می‌نویسند که ما سختی‌ها را تحمل می‌کنیم، اما شما نگاه کنید که مسئولان چگونه با هم دعوا می‌کنند به جای اینکه مسائل را برادرانه حل کنند.

خاتمی در ادامه به تهدیدات دشمن اشاره کرد و گفت: ۳۳ سال گوش ما از تهدید دشمن به ویژه رژیم ضعیف، ناتوان و در آستانه فروپاشی رژیم صهیونیستی پر است.

وی اذعان داشت: ۳۳ سال این اشغالگران ما را تهدید می‌کنند، اما تاکنون هیچ غلطی نکرده‌اند و نمی‌کنند، زیرا می‌دانند حمله به ایران به معنی نابودی رژیم صهیونیستی است.

اگر رژیم صهیونیستی دست از پا خطا کند، تلاویو را به خاک و خاکستر تبدیل می کنیم

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: نیروهای ما تمام مراکز هسته‌ای رژیم صهیونیستی را شناسایی کرده‌اند و موشک‌های با برد یک‌هزار و ۵۰۰ کیلومتر و بیشتر آماده هستند که اگر رژیم صهیونیستی دست از پا خطا کرد، تلاویو را به خاک و خاکستر تبدیل کنند.

خاتمی بیان داشت: دشمنان می‌دانند که تهدید یک ملت بزرگ خطا است و جواب نمی‌دهد.

وی با تاکید بر اینکه ما هیچ‌گاه با رژیم صهیونیستی صحبت نمی‌کنیم، ابراز داشت: این رژیم از ریشه غاصب است و ما رژیمی با عنوان اسرائیل را نمی‌شناسیم.

خاتمی تصریح کرد: کسانی که می‌خواهند با ایران صحبت کنند باید مانند انسان حرف بزنند و دست از زورگویی بردارند، زیرا مردم ما مانند دوران هشت سال دفاع مقدس با استقامت و مقاومت پاسخ آنها را می‌دهند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
آخ اگه خطا کنه
Iran, Islamic Republic of
تمام گزینه ها برای جمهوری اسلامی روی میز است از بستن تنگه هرمز گرفته تا تحویل خرابه و تلی از خاکستر بجای رژیم صهیونیستی!