جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

«خانم اصلاح‌طلب،آقای اصولگرا‌»جلوی دوربین

دوشنبه ۴ ارديبهشت ۱۳۹۱ ساعت ۱۵:۰۷
کد مطلب: 219254
فیلم سینمایی «خانم اصلاح طلب، آقای اصولگرا» به نویسندگی و کارگردانی صالح دلدم در مرحله بازنویسی نهایی قرار دارد.
به گزارش فارس، «صالح دلدم» کارگردان این فیلم با اعلام این خبر افزود: این فیلم از مضمونی کمدی سیاسی برخوردار است و موضوع آن در رابطه با جریان‌های پشت پرده جناح‌های سیاسی کشور با رویکردی طنز می‌باشد و قرار است پس از پایان بازنویسی نهایی فیلمنامه، پیش‌تولید آن در اواخر اردیبهشت‌ماه آغاز و به محض صدور پروانه ساخت جلوی دوربین رود.

وی در ادامه افزود: در حال حاضر، حضور «علی رنجدوست» به عنوان مدیر تولید، «ناصر سهرابی» به عنوان مجری طرح و «امیر احدزاده» به عنوان طراح صحنه و لباس در این فیلم سینمایی قطعی شده است و سایر عوامل به مرور زمان به آن اضافه می‌شوند.

از بازیگران این فیلم تنها حضور «سیاوش قاسمی» برای یکی از نقش‌ها قطعی شده است و گروه در حال مذاکره با بازیگران مطرح سینما جهت نقش‌های اصلی آن می‌باشند.

«خانم اصلاح طلب، ‌آقای اصولگرا » اولین فیلم سینمایی صالح دلدم بعد از فیلم‌های ویدیویی و تله‌فیلم‌های مرثیه‌ای برای لاله‌زار، بازگشت، امضا، بی‌دل، کباب غاز و تهرانپارس است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *