جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

پاسـخ دایـی بـه شـرکـت تـویـوتـا ؛ دکمـه ایـربـگ روشـن بـود!

دوشنبه ۴ ارديبهشت ۱۳۹۱ ساعت ۰۷:۲۷
کد مطلب: 219150
علی دایی، سرمربی راه آهن بعد از تصادفی که با ماشین گران قیمتش کرد، اعلام کرد به خاطر اینکه در لحظه تصادف ایربگ ماشینش باز نشده است از شرکت تویوتا شکایت می کند. جالب است که یکی از مسوولان کارخانه تویوتا در جواب او گفته بود که احتمال دارد در صحنه تصادف دکمه ایربگ او روشن نبوده که چنین اتفاقی افتاده است.

به گزارش خبرگزاری پارس فوتبال، با این حال محمد دایی، برادر علی دایی که در لحظه تصادف در ماشین بود، به تماشا گفت که هنوز از تویوتا شکایت نکرده اند: «علی در یکی از مصاحبه هایش این حرف را زده بود ولی هنوز از تویوتا شکایت نکرده ایم. به هر حال در صحنه تصادف ایربگ ماشین باز نشده بود و در این زمینه تویوتا مقصر است ولی هنوز هیچ شکایتی از آنها نکرده ایم».

او در پاسخ به این سوال که آیا دایی بالاخره از تویوتا شکایت می کند یا نه هم گفت: «من در این مورد اطلاعی ندارم. ممکن است او بخواهد در آینده شکایت کند ولی تا این لحظه چیزی در این مورد به من نگفته است».

او در پاسخ به یک سخنگوی کارخانه تویوتا که گفته بود که احتمال دارد دکمه ایربگ ماشین دایی فعال نشده باشد هم گفت: «من این حرف را قبلا هم شنیده بودم ولی به هیچ وجه درست نیست. دکمه ایربگ ماشین فعال بود و این حرف ها که مطرح می شود درست نیست».

محمدحسن انصاری فرد، مدیرعامل راه آهن در چند روز گذشته از تغییر مکان بازی تیمش با تراکتورسازی و همچنین جا به جا شدن زمان این بازی خیلی عصبانی بود و حتی تهدید کرده بود که اجازه نمی دهد تیمش در این بازی شرکت کند.

محمد دایی که اول فصل به عنوان مربی راه آهن انتخاب شد، درباره اتفاقات روزهای گذشته گفت: «من نمی دانم چه بگویم. در این فصل چهارده پانزده امتیاز را به خاطر اشتباهات داوری از دست داده ایم. اسم لیگ ما به اشتباه حرفه ای گذاشته شده است. من فکر کنم اگر بازی ما در تبریز برگزار می شد بیشتر به نفع تیم ما بود».
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *