جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۵

درباره حرکت مجیدی نظرسنجی بگذارید!

يکشنبه ۳ ارديبهشت ۱۳۹۱ ساعت ۱۵:۵۷
کد مطلب: 219081
رییس کانون هواداران باشگاه فوتبال استقلال گفت : اینکه چه افرادی مخالف این حرکت بودند و چه افرادی موافق باید نظرسنجی بگذارید واز خودشان بپرسید، ولی من یک دلخوری از فرهاد مجیدی دارم این که چرا این کار را کرده، ما تیم روبرومان تیم عرب بوده و پرسپولیس تیم وطن ما بوده است.
عباس نقدی زاده با بیان این مطلب به همراهان نیوز افزود : می خواستم تشکر کنم ازتیم پرسپولیس که این بازی آخر را با تمام قدرت جلوی عربها آمدند وهواداران استقلالی ها هم همپایشان بودند وبازی بعدی هم اگر لازم باشد ما این کار را می کنیم.

رئیس کانون هواداران استقلال تصریح کرد: تیم های دیگرهم اگر با عربها بازی داشته باشند ما می رویم کمکشان می کنیم واین فرهنگ خوبی است که دارد جا می افتد ودرواقع تعامل برقرار شده است که ما در زمین رقیب و در بیرون رفیق هستیم و این رفاقت را با هم می آوریم برای حریفی که روبروی ما باشد.

 نقدی زاده ادامه داد: امیدوارم این چند تا بازی هم به همین شکل بدون حاشیه باشد وهر کس تیم خودش را تشویق کند وانرژی که می خواهد برای تخلیه خودش و کوبیدن حریف بگذارد برای تشویق بازیکن خودش بگذارد ومن دنبال یک فرصت می گشتم که از حراست استادیوم آزادی نیزتشکر کنم.

وی درخصوص رفتارمجیدی درخارج از زمین این بازی گفت : من راجع به فرهاد مجیدی نمی توانم صحبت کنم چون که من الان تیمم با کوچکترین حرف به حاشیه می رود ومشکل ایجاد می کند، چون برخی ازما عادت داریم قسمت خالی لیوان را ببینیم و درباره اینکه هدفش چی بوده از خودش سوال کنید.

 نقدی زاده اظهارداشت:اینکه چه افرادی مخالف این حرکت بودند و چه افرادی موافق باید نظرسنجی بگذارید واز خودشان بپرسید، ولی من یک دلخوری از فرهاد مجیدی دارم این که چرا این کار را کرده، ما تیم روبرومان تیم عرب  بوده و پرسپولیس تیم وطن ما بوده است و مجیدی  پیراهن باشگاهش را درآورده وپیراهن آبی را نشان داده است نمی دانم این کار درست بوده یا نه چون ما خودمان تعامل کرده بودیم که روی سکوها آبی و قرمز یکی شود و تیم کشورمان را تشویق کنیم تا پرسپولیس نتیجه بگیرد و حالا کار فرهاد مجیدی را خودش ، هوادرانش و غیرهوادرانش و نظام می داند که درست بوده است یا نه و من راجع به این کارش صحبت نمی کنم.

وی بیان کرد: ولی فرهاد مجیدی اینقدر تعصب روی استقلال دارد که به نظر من حداقلش این بود که به جای اینکه پیراهنش را بالا بزند تیمش را تا آخر فصل حمایت می کرد ما 9 امتیاز از سپاهان و حریفان جلو تر بودیم و مجیدی کاپیتان خوبی بود وقتی رفت سیستم تیمی ما به هم خورد مثل ماشینی که یکی از چرخ هایش بلنگد که دراین صورت کلا ماشین می لنگد.

رییس کانون هواداران استقلال مجیدی را کاپیتان باارزش برای استقلال دانست وافزود: فرهاد مجیدی کاپیتان خوبی بود بچه ها ازاو حرف شنوی داشتند، تیم یک نظم داشت که این نظم با رفتنش بهم ریخت.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
کار فرهاد مجیدی بسیار غلط بود . اگه واقعا فرهاد به تیم استقلال علاقه داشت وسط کار تیم رو ول نمی کرد بره با یه تیم عربی قرارداد ببنده .
Iran, Islamic Republic of
بهتره در مورد حرکت شنیع دو نفر از بازیکنان پرسپولیس جلوی میلیون ها نفر نظر سنجی بذارین نه حرکت حرفه ای این بازیکن محبوب.
والسلام
United States
اینو باید از اون تماشاگرا پرسید که مرتب به ایشون توهین می کردن البته این تماشاگر نماها درست بشو نیستند همانطور که بعضی از بازیکنان تیم پرسپولیس با حرکات زشتشون ابروی فوتبال ایران را در دنیا بردند حق با اقا فرهاد بود
Russian Federation
این آقایان استقلالی که فقط تو سایت ها جرات اظهار نظر دارن یه کوچولو فکر کنن میفهمن که مجیدی اول از همه سر خود اونها کلاه گذاشت
کاملا درست بود