پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰
۱۵

قسم دادن مرجع به امام زمان/ مملکت را از گرانی نجات دهید

يکشنبه ۳ ارديبهشت ۱۳۹۱ ساعت ۱۳:۳۷
کد مطلب: 219059
مرجع تقلید شیعیان در جواب نامه یکی از مومنان با تاکید بر مدیریت صحیح مسئولان در برطرف کردن درد و غصه مردم، یادآور شد: مسئولان، دعواهای سیاسی و باندی و حزبی را کنار بگذارند، و مشکل گرانی و بیکاری را برطرف کنند.
به گزارش جهان به نقل از مهر، در نامه‌ای که از سوی یکی از مومنان به دفتر آیت الله العظمی صافی گلپایگانی ارسال شده، آمده است: حاج آقا شما را به امام زمان (عج) قسم می‌دهم به مسئولان بگوئید فکری برای مسئله گرانی و بیکاری مردم کنند.

در ادامه این نامه بیان شده است: چشم امید همه مردم به لطف خداوند، و دعای حضرت امام زمان(عج) و تذکر شما مراجع بزرگوار تقلید است.

آیت الله صافی گلپایگانی در جواب این نامه بیان داشته است: بنده کراراً به مسئولان تذکر ‌داده و بعد هم تذکر خواهم داد، انشاء الله مسئولان مربوطه با تدبیر و مدیریت صحیح بتوانند بیشتر به درد و غصه مردم توجه کنند و مملکت را از مشکل بزرگ گرانی و بیکاری نجات دهند.

این مرجع تقلید شیعیان در ادامه متذکر شده است: مسئولان قدر این مردم خوب و همیشه در صحنه را بدانند و دعواهای سیاسی و حزبی و باندی خود را کنار گذاشته و به فکر مردم شریف ایران باشند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Serbia
آقایون امام زمان(عج) را قسم بدن بداد من جونی برسه که زن ندارم و اینهمه حجاب(جوراب شلواری مانتو باز و ...) داره دیگه دیوونم میکنه
آقایون دولتی وقتی ما جوونا میگیم به خدا اعتماد کنید ما رو زن بدید و کارمون رو حل کنید(در نقش پدر و مادر ما) میگن عقل اما وقتی کار گرفتاری مردم است حواله مارا به امام زمان(عج) و خدا می دهند با این وضع همه آقایون علما تذکر بدن فایده نداره
Iran, Islamic Republic of
با سلام و درود بر مرجعیت آگاه شیعه.حضرات آیات سلمهم الله باید دولت را مکلف به اجرای صحیح و اصولی قانون هدفمندی یارانه ها کنند.حال که دولتیان به حرف هیچ کس توجه ندارند مرجعیت معظم هشدار و انذار دهند تا بلکه آقایان دست از لجاجت اقتصاد بر باد ده بردارند.
در جواب از دوستی که در نظرات نوشته اند که می خواهند ازدواج کنند و از مسئولین درخواست کمک دارند باید گفت که اگر مسئولین ذره ای به فکر ازدواج من و شما بودند خدمت سربازی را افزایش نمی دادند .
Iran, Islamic Republic of
با سلام و درود به ایت ا.. گلپایگانی.کاش همه مراجع فرمان به تحریم کالاهای چینی و فرمان انقلاب صنعتی را صادر میفرمودن تا ضمن اشتغال زایی و فرار از بیکاری تورم و گرانی هم کنترل شود.
United States
عزیزانی که می گویند بیکاری، لطفا تشریف ببرند روستا مشغول کشاورزی و دامداری بشوند هم به کشور خدمت می کنند و هم نفسشان را تأدیب می کنند. بی خود پای دولت رو هم وسط نکشید. یک سری افراد بی اراده و مفت خور ریختن توی این مملکت فکر می کنند هنوز هم بچه اند که مادرشون پستونک بذاره دهنشون.
Iran, Islamic Republic of
من که دیگه از سن ازدواجم گذشته و دیگه حتی پولشم باشه حوصلشو ندارم که ازدواج کنم
نه تنها وضع کشور ما که وضع دنیا هم دیگه درست نمیشه تا ظهور صاحب اصلی حضرت ولیعصر (عج)
اللهم اجعل عواقب امورنا خیرا
Iran, Islamic Republic of
ما طلاب با همه تنگدستیمان ادامه دولت خدمت را بر حاکمیت آقازادگانی که از کیسه بیت المال تغذیه می کنند ترجیح می دهیم.
من يك توصيه هم در زمينه‌ى سياسى بكنم. عزيزان من! برادران! خواهران! در سرتاسر كشور، امروز ما احتياج داريم به اتحاد و يكپارچگى. بهانه‌هاى اختلاف زياد است. گاهى در يك قضيه‌اى سليقه‌ى يك نفر، دو نفر با هم يكسان نيست؛ اين نبايد بهانه‌ى اختلاف بشود. گاهى در كسى يك گرايشى هست، در ديگرى نيست؛ اين نبايد مايه‌ى اختلاف بشود. آراء، نظرات، همه محترمند. اختلاف در درون، منازعه‌ى در درون، موجب فشل ميشود. قرآن به ما تعليم ميدهد: «و لا تنازعوا فتفشلوا و تذهب ريحكم».(2) اگر منازعه كنيم، سر مسائل گوناگون - مسائل سياسى، مسائل اقتصادى، مسائل شخصيتى - دست‌به‌يقه شويم، دشمن ما جرى ميشود. يك مقدار از جرأتى كه دشمن در سالهاى گذشته پيدا كرد، به خاطر اختلافات بود. اميرالمؤمنين (عليه الصّلاة و السّلام) به ما درس ميدهد؛ ميفرمايد: «ليس من طلب الحقّ فاخطأه كمن طلب الباطل فأصابه». مخالفين دو جورند. يك مخالفى است كه دنبال حق است، او هم دنبال جمهورى اسلامى است، او هم دنبال انقلاب است، او هم دنبال دين و خداست، منتها راه را اشتباه كرده؛ با اين نبايد دشمنى كرد؛ اين فرق دارد با كسى كه در جهت غير نظام اسلامى، با هدف معاندانه‌ى عليه نظام اسلامى حركت ميكند. دلها را به هم نرم كنيد، برخوردها را نسبت به يكديگر مهربانانه‌تر كنيد.

اين رسانه‌هاى الكترونيكى و اينترنتى متأسفانه موجب شده است كه افراد بى‌محابا عليه يكديگر حرف بزنند، بد بگويند. بايد از طرف مسئولين كشور براى اين هم يك جورى تدبير بشود. ولى عمده اين است كه خود ما مردم، خودمان را مقيد كنيم به اخلاق اسلامى؛ خودمان را مقيد كنيم به قانون.

http://farsi.khamenei.ir/speech-content?id=19301
اون عزیزی که به بیکاران کشور دستور دادن برن روستا ,لطف کنه سنجیده حرف بزنه .منم اگه پارتی وسرمایه وزندگی آماده داشتم مطمئن باشید مثل این دوست عزیزم نظر میدادم.
خدا میدونه اون دوست عزیزم چجوری اینقدر راحت تونسته سوار بشه (شاغلین)که به پیاده ها اعتراض میکنه. من از فردا میرم روستا چون دلیل بیکاریم رو فهمیدم.
قابل توجه دوستی که گفته بود پستونک تو دهان بگذارند بگویم مشخص است از قشر پولدار و بی درد جامعه هستید اولا درروستا از کجا پول بیارند گاو و گوسفند بخرند واز کجا زمین کشاورزی بیارند کشاورزی کنند ثانیا بروند پای صحبت کشاورزان و دامداران بشینند درد شان را بشنوند که دارند زیان می دهند
Iran, Islamic Republic of
"عزیزانی که می گویند بیکاری، لطفا تشریف ببرند روستا مشغول کشاورزی و دامداری بشوند هم به کشور خدمت می کنند و هم نفسشان را تأدیب می کنند"
آخه برادر من جوون با فوق لیسانس مهندسی مکانیک بره تو روستا کشاورزی و دامپروری!؟شما جلوی مهاجرت روستاییها را بگیر نمیخواد ما را بفرستی روستا!
کسی که می گه برید روستا کار زیاده نفسش از جای گرم بلند می شه!!!
در ضمن شما می دونستی که وظیفه اشتغال جوونا با دولته؟؟؟ اونم دولتی که میگه ایران هنوز خیلی جا داره تا میتونید بچه بیارید!
کسانیکه با فتنه گری، بی اعتقادی مطلق، بیسوادی و جهل ایران عزیز اسلامی را به جهنمی از گرانی وفقر مادی و فرهنگی بدل کرده اند خائنینی بیش نیستند و در آتش دوزخ این دنیا و آن دنیا خواهند سوخت. رحمت بزمان 8 سال جنگ یا دفاع مقدس که مردم از تمام اقشار راحت تر زندگی کرده و دین و ایمان خود را به باد نمیدادند که امروز حتی برخی نوامیس بظاهر محترم برای کاریابی و بدست آوردن نان خشگی مجبور به تن فروشی در داخل و خارج از کشور باشند. زهی تاسف که کلیه فرهیختگان و صاحبان علم نیز بدلیل بی توجهی مسئولین ناآگاه محتاج لقمه ای نان شده اند و درحالیکه تولید بسمت صفر میرود و فروشگاه‌ها تهی تر میشود تقاضا حتی برای اجناس و مایحتاج اولیه زندگی بیشتر میشود. پس کو خداشناسی و عدلی که شعار همیشگی تک تک مسئولین است؟ چرا با دزدان و تجاوزکاران بجان و مال مردم بیگناه این مرز و بوم مدارا میشود؟ مگر میترسید؟ یا منتظر انقلاب دیگری هستید؟
جعفر بی غم
Iran, Islamic Republic of
...