چهارشنبه ۲۸ شهريور ۱۳۹۷ - 19 Sep 2018
 
۲
۳۴

عکس/ شما قضاوت کنید

يکشنبه ۳ ارديبهشت ۱۳۹۱ ساعت ۱۱:۰۵
تصاویری از علمای مسلمانان شیعه و سنی در مقابل علمای وهابیت.
کد مطلب: 219012
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


۱۳۹۱/۰۲/۰۳ ۱۱:۱۵
الامام علی الخامنئی رو فقط عشقه
۱۳۹۱/۰۲/۰۳ ۱۱:۱۶
اینگونه قضاوت کار نادرستی است. ما برای مقایسه با وهابیت نیازی به این دلایل نداریم.
۱۳۹۲/۰۵/۲۳ ۲۰:۳۱
این بیشتر یه کار ذوقیه و نمی تونه مبنای قضاوت باشه ولی جالبه که اکثرشون قیافه های چندش اور و دوست نداشتنی دارن
۱۳۹۱/۰۲/۰۳ ۱۱:۲۷
انصافا علمای شعیه و سنی چهره های دلنشینی دارند مخصوصا آقا و سید حسن
از قدیم گفتن آدم های بد دچار کراهت چهره می شوند اینو از چهره وهابی ها میشه فهمید
۱۳۹۱/۰۲/۰۳ ۱۱:۴۵
اگر قرا باشه با چهره قضاوت كنيم پس بايد بگيم بازيگران خوش تيپ از همه بهترن!
اين نوع قضاوت اشتباهه
۱۳۹۱/۰۲/۰۳ ۱۱:۴۵
ان اکرمکم عند الله اتقیکم
۱۳۹۱/۰۲/۰۳ ۱۱:۵۸
الامام علي الخامنئي

جااااااان
۱۳۹۱/۰۲/۰۳ ۱۱:۵۸
رد نظرات وهابیت با عقل ، منطق و اصول و تعلیمات دین اسلام به راحتی امکان پذیر است. پس نیازی به قضاوت کردن درباره افراد از روی چهره آنها نمی باشد.
۱۳۹۱/۰۲/۰۳ ۱۲:۰۱
يعرف المجرمون بسيماهم
۱۳۹۱/۰۲/۰۳ ۱۲:۰۶
"اگر قرا باشه با چهره قضاوت كنيم پس بايد بگيم بازيگران خوش تيپ از همه بهترن!
اين نوع قضاوت اشتباهه"

اما بعضی وقتها باطن افراد روی چهرشون تاثیر میذاره مثل الان . هرچقدر افکار خبیثتر باشه چهره هم خبیث میشه .
۱۳۹۱/۰۲/۰۳ ۱۲:۱۷
لزوما کسی نمی گه باید از روی قیافشون قضاوت کنیم اما از همه اینها گذشته باید خدا را شکر کنیم که علمای ما ظاهرشون هم آراسته و دوست داشتنیه همونطور که اسلام دستور به رسیدگی به ظاهر رو داده. اگر به برخی فتاوای این وهابیت نگاه کنیم می بینیم علت زشتیشون چندان بی ربط با نوع تفکراتشون نیست. بعید نیست یه روز رسیدگی به ظاهر رو هم حرام اعلام کنن!!!
۱۳۹۱/۰۲/۰۳ ۱۲:۳۸
ولی چهره هم بی تاثیر نیست
۱۳۹۱/۰۲/۰۳ ۱۲:۵۵
اين مقايسه، مقايسه درستي نيست. چرا از بين علماي وهابيت 4 نفري كه چهره خوبي ندارند را انتخاب كرده ايد. علماي وهابيت كه همين 4 نفر نيستند كما اينكه علماي مسلمين هم همين 4 نفر نيستند. لطفا اگر در مقام مقايسه هستيد مقايسه منصفانه بكنيد.
۱۳۹۱/۰۲/۰۳ ۱۲:۵۷
جانم فدای امام خامنه ای
۱۳۹۱/۰۲/۰۳ ۱۴:۲۰
جانم فدای امام خامنه ای
۱۳۹۱/۰۲/۰۳ ۱۴:۲۳
همه عشقم سید علی
۱۳۹۱/۰۲/۰۳ ۱۴:۲۴
رفتار و اعتقادات انسانها روی چهرشو ن اثرمیگذاره
۱۳۹۱/۰۲/۰۳ ۱۴:۳۹
این وهابی های خبیث از این بهتر نمیشن که...
تازه آقا(سید علی خامنه ای) عکس قشنگ تر از اینم داره ...
۱۳۹۱/۰۲/۰۳ ۱۵:۲۹
از همه قشنگتر و زيبا تر سيد علي خامنه اي هست امام عزيز جانم فدايت
سيد علي خامنه اي رهبر دل است
۱۳۹۱/۰۲/۰۴ ۰۸:۵۵
منطقی باشیم
زیبایی سیرت مهم است
ولی من در سفر حج بارها بزرگانشان در حوزه دین و عرفان را ازنزدیک رصد کردم از امام جماعت مکه، مدینه ، مسجد النبی، حاکم مکه،... به جان خودم ذره ای از نور که در چهره یک پیرمرد روستایی شیعه است در چهره اینها وجود ندارد. بی تعصب گفتم
۱۳۹۱/۰۲/۰۴ ۰۹:۴۲
قربونت برم آقا
۱۳۹۱/۰۲/۰۴ ۱۰:۲۱
نور خدايي رو تو چهره امام خامنه اي روحي فداه ببينيد
خدا شاهده جهنمي بودن اين احمق هايي كه شيعيان رو تكفير مي كنن تو دنيا براي بنده هاي خدا مشخص شده نمي دانم چرا دوباره بعضی از مردمو گمراه مي كنن
لبيك يا امام الخامنه اي روحي فداه
۱۳۹۱/۰۲/۰۴ ۱۰:۳۶
یعنی شما واقعا فرق میان خوش تیبی و نورانیت رو متوجه نمی شید؟؟؟ البته من حق می دم، مقصر رهبریه که هم خوشتیپه هم نورانی، ولی اینا دو تا چیز کاملا از هم جداست.
۱۳۹۱/۰۲/۰۴ ۱۰:۳۶
رنگ رخساره خبر میدهد از سر درون
چرا که:
از کوزه همان برون تراود که در اوست
۱۳۹۱/۰۲/۰۴ ۱۰:۵۷
و هابیون پست ترین موجودات خلقت هستند
حیف نیست حضرت آقا را و دیگر بزرگان را با این ... مقایسه کنید خدا هر چی وهابی بر روی زمین هست را به هلاکت برساند به نظر من حتی ... از همه اینها بهتر است شما بروید ببینید که چند روز پیش چه به سر شیعیان پاکستان همین ... آوردند
۱۳۹۱/۰۲/۰۴ ۱۱:۴۱
ضمناً اون دو تا ... سمت چپ که یکی از آنها بن باز امام جماعت ملعون مسجد النبی(ص) بود که کور تشریف دارن که می گفت افتخار می کنم سی سال امام جماعت مسجد النبی (ص) هستم و چشمم به مرقد و حجره پیامبر نیفتاده خدا عذابش رو زیاد کنه
۱۳۹۱/۰۲/۰۴ ۱۲:۵۵
جون هممون فداي يه تپش قلب سيد علي .
۱۳۹۱/۰۲/۰۵ ۰۸:۱۳
برغم مدعیانی که منع عشق کنند
جمال چهره تو حجت موجه ماست

جانم فدای حضرت سید علی
۱۳۹۱/۰۲/۰۵ ۱۰:۳۹
واقعا صدق الله العلی العظیم
که فرمود : یعرفوا المجرمون بسیماهم
( سوره الرحمن)
۱۳۹۱/۰۲/۰۵ ۱۱:۳۰
بین علمای شیعه و سنی هم همه یکطرف امام خامنه ای یکطرف.
جانم فدای نائب امام زمان ارواحنا فداه
۱۳۹۱/۰۲/۰۵ ۱۴:۰۸
عشق است رهبرمان سيد علي
۱۳۹۱/۰۲/۰۵ ۱۵:۳۴
به هيچ وجه اين گونه مقايسه‌ها درست نيست.
اولاً علماي شيعه همه به اين زيبايي نيستند.
ثانياً و مهم‌تر اينكه ما بايد عقايد و عملكرد افراد را (شيعه يا سني) نقد كنيم نه چهره آنها را.
ثالثاً اين گونه مقايسه‌ها بهانه به دست ديگران مي‌دهد
مصراً خواهش مي‌كنم اين خبر رو حذف كنيد
هادي
۱۳۹۳/۰۵/۱۵ ۱۹:۴۵
باسلام.دليل اينكه علماي شيعه اينقندلنشينن به خاطرظاهرزيبانيس به خاطرنورولايت هستش كه به دل ميشينن هركس داخل نورولايت خداشدخودبه خودروچهرش تاثيرداره وآدم باديدنشون به آرامش ميرسه چون وصل شدن به خداكه منبع آرامشه -همانطوركه دوستمونم فرمودن خيلياخوش قيافن اماآدم باديدنشون عوض اينكه به آرامش برسه دچاراضطرابوهيجان ميشه يه ضرب المثل داريم كمال همنشين درمن اثركردعلماي وهابي همنشيني جزشيطان ندارن پس حتي اگه خوش قيافه باشن ازقيافشون بوي خباثت ودلهره ميادتاآرامش دروني -باتشكر
سیدمهدی حسینی
Germany