چهارشنبه ۲۸ شهريور ۱۳۹۷ - 19 Sep 2018
 
۰
۳۵

واکنش هاشمی به حضور احمدی نژاد در مجمع تشخیص + تصاویر

شنبه ۲ ارديبهشت ۱۳۹۱ ساعت ۱۵:۰۹
هاشمی رفسنجانی ضمن تشکر از احمدی‌نژاد برای حضور در جلسه مجمع گفت: امیدوارم حضور رییس جمهور در جلسات مجمع تداوم داشته باشد.
به گزارش جهان، در ابتدای این جلسه، آیت‌الله هاشمی رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با خیرمقدم مجدد به اعضای جدید، از حضور آقای احمدی‌نژاد، رئیس‌جمهور تشکر و ابراز امیدواری کرد که حضور وی در جلسات مجمع تداوم داشته باشد.

سپس آقای جلیلی دبیر شورای عالی امنیت ملی گزارشی از روند مثبت مذاکرات هیات ایرانی با اعضای هیئت 1+5 در استانبول ارائه کرد.

در ادامه، براساس ماده 6 آیین نامه داخلی مجمع تشخیص مصلحت نظام با اعلام داوطلبی، عضویت اعضای جدید مجمع در کمیسیون‌های شش گانه تخصصی دائم این مجمع به تصویب اکثریت اعضا رسید.

آیت‌الله هاشمی رفسنجانی نیز ابراز امیدواری کرد براساس تاکیدات رهبری معظم انقلاب اسلامی و حسب ضرورت، اعضای جدید و قدیم حضور جدی و مؤثری در جلسات کمیسیون‌های مجمع داشته باشند.

در این جلسه که علاوه بر اکثریت اعضا، مسئولان ذی‌ربط از نیروی انتظامی، وزارت اطلاعات، رئیس شورای اسلامی شهر تهران، رئیس سازمان بهزیستی کشور و سرپرست کمیته امداد امام خمینی حضور داشتند، پس از بحث و بررسی مبسوط اعضا و مسئولان مدعو‌، موارد ذیل به تصویب رسید:

- افزایش سرمایه اجتماعی با تقویت رضایتمندی عمومی ، آزادی حقوق اجتماعی و مشارکت اجتماعی و تحکیم و پیوند و تعامل میان مردم و حکومت با موارد ذیل قابل تحقق است:

1- پاسداری از مشروعیت و افزایش مقبولیت نظام با ارتقای کارآمدی و نهادینه و قانونمند کردن پاسخگویی ارکان و مسئولان رده‌های مختلف حکومت؛

2- نهادینه‌سازی مشارکت فعال و همه جانبه مردم با توسعه و نوآوری الگوهای دینی و بومی کارآمد و بهره‌گیری از تجربیات سایر کشورها متناسب با فرهنگ و هویت اسلامی - ایرانی؛

3- ایجاد زمینه و سازوکارهای مناسب برای پیشرفت و تعالی فردی و اجتماعی؛

4- ایجاد سازوکار لازم برای طرح قانونی مطالبات اجتماعی و پاسخگویی شایسته اجزاء نظام و هدایت مطالبات اجتماعی به سوی مجاری و مراجع قانونی (مردمی و دولتی).

بنا بر این گزارش، ادامه این بحث در جلسات آینده مجمع پیگیری خواهد شد.










کد مطلب: 218876
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


۱۳۹۱/۰۲/۰۲ ۱۵:۴۷
کاش زودتر از این ها اتفاق می افتاد
۱۳۹۱/۰۲/۰۲ ۱۶:۱۵
این احمدی نژاد سیاستش هست رفته تو مجمع دیگه میخواهد خودش را تو دل مردم و مسئولین نظام برای اینده جا بکند
۱۳۹۱/۰۲/۰۲ ۱۶:۳۶
حوشحال شدم
۱۳۹۱/۰۲/۰۲ ۱۶:۵۸
تو عکس دوم انگار احمدی نژاد رئیس مجمع تشخیص شده و وسط نشسته بقیه آقایون دور ایشون نشستن!
۱۳۹۱/۰۲/۰۲ ۱۷:۲۸
چه زیبا و باورنکردنی ! واقعا سیاست پدر و مادر نمی شناسه ؟
۱۳۹۱/۰۲/۰۲ ۱۷:۲۹
بچه‌ها بازي جديد شروع شد :)
۱۳۹۱/۰۲/۰۲ ۱۸:۰۲
خدا را شکر آقای هاشمی پذیرفت که احمدی نژاد رییس جمهور است وتقلب نشده است
۱۳۹۱/۰۲/۰۲ ۱۸:۱۶
همیشه یا موقع انتخابات یا موقع آخرهای عمر خدمتگزاری، همه چیز خوب می شه و همه مردمی و حرف گوش کن می شوند.
۱۳۹۱/۰۲/۰۲ ۱۸:۲۹
همش فیلم بودش. بعدها مشخصتر میشه
۱۳۹۱/۰۲/۰۲ ۱۹:۰۲
از اول معلوم بود كه دعوا زرگريه والا آقاي احمدي نژاد از یاران درگاه هاشمي بودن
۱۳۹۱/۰۲/۰۲ ۱۹:۰۲
چه عشوه اي برا دکتر ميآد!!!
۱۳۹۱/۰۲/۰۲ ۱۹:۱۰
همه دست به دست بدهند به جهت پیشرفت کشور عزیزمان اشاا...
۱۳۹۱/۰۲/۰۲ ۱۹:۲۶
احمدی نژاد همه جا رئیسه. نوکرتم حاج محمود
یاس
۱۳۹۳/۰۶/۲۱ ۲۲:۳۰
تاحالا به آیت الله هاشمی بد میگفت و مجمع را هم قبول نداشت
حالا متوج چی شده؟
۱۳۹۱/۰۲/۰۲ ۱۹:۵۰
جان قیمتها میاد پایین جان یارانه میشه 300 هزار تومان ایول به دکتر از فردا تورم میشه 5 درصد یبکاری صفر میشه
۱۳۹۱/۰۲/۰۲ ۱۹:۵۱
ماهی رو هروقت از آب بگیری تازه است
۱۳۹۱/۰۲/۰۳ ۰۷:۵۶
سلام
غيبت و قهر چه معني داشت كه آقاي دكتر حالا به مجمع برگشتند. ببينند چقدر درحل اختلافات، گرانيها، تورم و دعواهاي سياسي نقش داشتند آيا بهتر نبود به حرف رهبري گوش ميدادند
۱۳۹۱/۰۲/۰۳ ۰۸:۲۶
با الهام از افاضات گوهر بار آقاي الهام. بدينوسيله ورود آقاي احمدي نژاد به جمع بيكاران را تبريك مي گوئيم!!!
۱۳۹۱/۰۲/۰۳ ۰۸:۵۴
یعنی همه اش سرکاری بود؟؟؟!!!
۱۳۹۱/۰۲/۰۳ ۰۹:۱۷
خوش به حالشون
توانشون ميرسه موز 3800 توماني بخرن تو جلسه بيارن
۱۳۹۱/۰۲/۰۳ ۰۹:۵۴
خداوند به آنها توفیق بدهد که به ملت خدمت کنند.تا شاید مردم معنی خدمتو رفاه راتجربه کنند
۱۳۹۱/۰۲/۰۳ ۱۰:۲۴
محمود احمدی نژاد در دل ما جای توست
۱۳۹۱/۰۲/۰۳ ۱۲:۰۲
بابا همه ما تو یک صفیم و با همیم برای ساختن میهن هاشمی احمدی نژاد و و ... همه فرزندان این ملتند پس از دوستیشان که دشمنان را ناراحت میکند خوشحال باشید سوای اینکه اختلاف نظر هم داشته باشند لذا در اینجا جمهوری اسلامی ایران و مردم مهمند که این آقایان ثابت کرده اند اگر هم با هم درگیر شده اند اختلاف سلیقه در مملکت داریست .
۱۳۹۱/۰۲/۰۳ ۱۲:۳۹
خوشحالیم از این که میبینیم مسئولین کشور باهم وحدت دارند.
۱۳۹۱/۰۲/۰۳ ۱۳:۱۰
خنده های زورکی
۱۳۹۱/۰۲/۰۳ ۱۴:۱۳
با الهام از حرف اقای الهام: جمع بیکارا جمع بود فقط جای آقا محمود کم بود!!!
۱۳۹۱/۰۲/۰۳ ۱۴:۱۶
چرا مردم رو اینقدر سر کار می ذارن؟
۱۳۹۱/۰۲/۰۳ ۱۴:۵۳
حرف آقای الهام حرف بدی نبود. وقتی با این همه مسئول گرانی موج می زند یعنی اینها بیکارند که کشور دست یک عده دلال افتاده و گرنه گرانی به فلک نمی رسید.
۱۳۹۱/۰۲/۰۴ ۰۸:۵۶
به هر حال 15 ماه دیگه جای آقای احمدی نژاد تو همین مجمعه.از الان باید اختلافات رو فراموش کنه
۱۳۹۱/۰۲/۰۴ ۱۰:۱۰
این یعنی تبعیت از ولایت فقیه درعمل که به محض تاکید معظم له مبنی برشرکت جدی همه اعضا درجلسات، دکتر نیز اطاعت کرد
۱۳۹۱/۰۲/۰۴ ۱۰:۱۹
متاسفانه هر روز بيشتر از ديروز لايه هاي رفتاري احمدي نژاد مشخص ميشه
خدا كنه زودتر دورش به سر برسه

امان از گراني و تورم اين حق مردم حزب اللهي ايران نيست...
۱۳۹۱/۰۲/۰۴ ۱۰:۵۲
ان شاء الله دوستي ها از صميم قلب باشه نه از روي نفاق و ان شاء الله اين همدليها ادامه پيدا كنه و باعث پيشرفت و رونق كشور بشه،
ان شاءالله هر كجي كه راست نميشه زود بشكنه!
۱۳۹۱/۰۲/۰۴ ۱۱:۰۶
اللهم انصر الاسلام و المسلمین.
۱۳۹۱/۰۲/۰۴ ۱۴:۱۸
اگر هم مجمع بقول آقاي الهام جاي تجمع مسئولين بيكار است ولي باز شكرش باقي است با وجود بيكار شدن بسياري از مسئولين آقاي الهام وهمسرش همچنان مشغول خدمت به مملكت هستند
۱۳۹۱/۰۲/۰۹ ۰۹:۳۷
دقت کردین تاریخ در حال تکرار شدن هست و عبرت گیرندگان در اقلیت !
مومن از یه سوراخ دوبار گزیده نمیشه ولی ما هی گزیده میشیم هی درست نمیشیم ! کاش بصیرت پیدا کنیم کاش ش ش ش ش