جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۸

سيل مترو، قاليباف را به مجلس برد

شنبه ۲ ارديبهشت ۱۳۹۱ ساعت ۱۲:۵۳
کد مطلب: 218836
آب گرفتگي خط چهار متروي تهران و تعطيلي موقت اين خط باعث شد تا نمايندگان مجلس از قاليباف شهردار تهران در اين زمينه توضيح بخواهند.
به گزارش جام جم آنلاين در پي بارش چند روز گذشته و آب گرفتي و تعطيلي خط چهار مترو از ايستگاه پيچ‌شميران تا آزادي، مسئولين و آتش نشانان همچنان مشغول خارج كردن آب از داخل مترو هستند.

در پي بارش باران در روزهاي شنبه و يكشنبه گذشته، چند ايستگاه خط چهار مترو از پیچ شمیران تا آزادی به دليل آب گرفتگي تعطیل شد و تلاش براي خارج كردن آب از داخل مترو تا چند روز ادامه داشت.

در همين راستا كميسيون عمران مجلس از محمدباقر قاليباف شهردار تهران و ارشاد منش رئيس سازمان شهرداري‌هاي كشور و مسئولين وزارت نيرو دعوت كرد تا بعدازظهر سه شنبه با حضور در اين كميسيون به بررسي علت آبگرفتگي خط چهار متروي تهران بپردازند.

سید محمد هادی ایازی سخنگوی شهرداری تهران در همين ارتباط، خسارت وارد شده به متروي تهران را 21 میلیارد تومان اعلام كرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


زحمات دکتر قالیباف بر هیچکس پوشیده نیست و همه می دانیم که دکتر هر جا که بوده به بهترین نحو و با مسئولیت پذیری زیادهمیشه بهترین بوده و ما از ایشان به خاطر زحمات زیاد ممنون هستیم و خسته نباشید می گوییم
Latvia
اين چه مديريتي است كه با يك باران اينگونه بحران بوجود مي آيد و دهها ميليارد تومان خسارت ناقابل وارد مي شود؟!
Iran, Islamic Republic of
بله؟؟؟؟؟؟؟ضرر و زيان چندصد ميلياردي كه بر اثر ضعف مديريت به شهر تهران وارد شده نيز جزء زحمات ايشون بوده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه اساس شهرسازی تهران به طور خاص و ایران به طور عام با چالش و مشکل روبروست به طوریکه اصلا بنیان هماهنگ و حساب شده ای نداره و این به مدیریت الان هم بر نمیگرده بلکه کلا این مشکل در همه دوره های شهرداری بوده منتها در این مورد خاص نمود بیشتری پیدا کرده
Iran, Islamic Republic of
آقای عزیز شما به واسطه مسئولیتی که دارید مسئول هستید صرف نظر از اینکه این اتفاق حاصل یک پدیده جوی است یا سهل انگاری مدیریتی و یا مجموعه ای از هر دو علت. فرهنگ عذر خواهی از مردم را یاد بگیرید طی هفته گذشته هیچ مقامی از شهرداری یا سایر سازمانها از مردمی که بودجه این
قبیل اتفاقات را پرداخت میکنند تشکر نشده و یا از اهالی محل و کسبه خیابان آزادی جنب ایستگاه استاد معین و حبیب الهی بواسطه اختلال در کسب روزی حلالشان حلالیت نطلبیده.
باشد ان‌شاءالله مدیران ارشد این مرز بوم در هر مقام یا جایگاهی یاد بگیرند که ارباب مردم نیستند بلکه مثل مردم بوده و بایستی پاسخگوی آنها باشند ضمن تقدیر از همگی عزیزانی که زحمت زیادی برای رفع این مشکل انجام دادند ذکر این نکته ضروریست که زیبنده این نظام نیست که از ورود معاون استاندار پایتخت به مترو تهران جهت بازدید از میزان آسیبها جلو گیری شود با احترام
به خسارات سیل در 18 استان کشور و کشته شدن کودکان در یزد و طبس و.... هم نگاهی بندازین
United States
چه عجب غیر از نظارت بر دولت مجلس به وظیفه نظارت بر سایرین را در دستور کار قرار داد البته به تاریخ دعوت نیز توجه کنید روزهای آخر عمر مجلس !
Iran, Islamic Republic of
چرا الکی جو میدین، فقط ایستگاه های توحید تا آزادی تعطیل شده نه از پیچ شمیران تا آزادی
من هر روز حتی تو خود همون روز از دروازه دولت تا شهدا اومدم