کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

خیریه همت اعلام كرد:

خانواده‌اي محروم در انتظار مهرباني

15 فروردين 1391 ساعت 9:54

انجمن خیریه مجازی همت در آخرين فراخوان از عموم اعضاي و كاربران خود درخواست كرده است تا براي رسيدگي و كمك فوري به خانواده محرومي در شهرستان كنگاور كرمانشاه همت كنند.


به گزارش خبرنگار مهر، در فراخوان خیریه همت با اشاره به كهولت سن سرپرست خانواده و مشكلات عديده اقتصادي تاكيد شده است كه متاسفانه با وجود به شرايط سخت زندگي و مشكلات عديده اين خانواده، نامه نگاري هاي متعدد آنها به برخي مقامات به هيچ نتيجه اي منجر نشده است.

خانواده مورد اشاره داراي سه فرزند است كه علاوه بر دو دختر خانم در آستانه ازدواج اين خانواده، يكي از فرزندان خانواده، پسر25 ساله اي است كه از ناراحتي شديد اعصاب و روان رنج مي برد.

گفتني است سرپرست خانواده با 75 سال سن تنها 7 سال سابقه بيمه تأمين اجتماعي دارد و بدليل به حدنصاب نرسيدن اين زمان (يعني حداقل10سال)، حقوق بازنشستگي به وي پرداخت نمي شود.

خيريه همت اعلام كرده است كه در صورت مساعدت اعضا و كاربران قصد دارد تا بخشي از متمم حق بيمه سرپرست اين خانوار را براي تكميل شدن سابقه ده ساله بيمه تامين اجتماعي و برقراري مستمري از تامين اجتماعي تقبل كند.

برای مشارکت در این فراخوان می توانید به پایگاه اطلاع رسانی خیریه همت به نشانی http://sandoghhemat.ir/‬  مراجعه کنید.

در پایان فراخوان خیریه همت، تاکید شده است که درصورت عبور کمکها از سقف مورد نیاز، کمکهای جمع آوری شده صرف موارد خیر بعدی خواهد شد.

"همت" همچنين اعلام آمادگي كرده است تا آدرس دقيق و تلفن تماس اين خانواده را براي كساني كه توان پيگيري و اهداي مستقيم كمك به اين خانواده ساكن شهرستان كنگاور دارند ارسال نمايد.

 


کد مطلب: 215835

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/analysis/215835/خانواده-اي-محروم-انتظار-مهرباني

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com