جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰
۲
جریان انحرافی کمربند انتخاباتی‌اش را سفت‌تر کرد؛

برکناری مدیر باسابقه به جرم عضویت در جبهه متحد اصولگرایان

چهارشنبه ۳ اسفند ۱۳۹۰ ساعت ۱۳:۴۵
کد مطلب: 209821
مهندس سید مظفر داوری، عضو شورای شهر کرمان و از مدیران با سابقه این استان پس از آنکه به عضویت شورای مرکزی جبهه اصولگرایان متحد کرمان در آمد، از هیئت مدیره شرکت توسعه و آبادانی این استان و شرکت "کرمانیان" کنار گذاشته شد.
داوری در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی جهان، عزل ناگهانی خود را تایید و عنوان کرد: چند روز پیش به طور غافلگیرانه به من اعلام کردند که از شرکت های کرمانیان و توسعه و آبادانی برکنار شده ام.

وی با ابراز بی اطلاعی از علت عزل خود، افزود: من پیش از برکناری به عضویت شورای مرکزی جبهه اصولگرایان متحد کرمان درآمدم و جز همین موضوع دلیل دیگری برای کنار گذاشتنم نمی بینم.

به گزارش جهان، مظفر داوری پیش تر عضو هیئت مدیره شرکت "توسعه و آبادانی استان کرمان" و مدیرعامل شرکت ساختمانی "کرمانیان" بود.

سید مظفر داوری جانباز، فرزند شهید و از کارشناسان ارشد عمران است که در اجرای پروژه های مختلف صنعتی در کرمان نقش آفرینی کرده است.

شرکت ساختمانی کرمانیان متعلق به شرکت توسعه و آبادانی استان کرمان است. شرکت توسعه و آبادانی هم از شرکت های زیر مجموعه صندوق بازنشستگی صنایع مس ایران و 70 درصد سهام آن متعلق به این صندوق است.
 
مظفری پیش از برکناری در مصاحبه ای به فارس گفته بود: هدف جریان فتنه، انحرافی و دشمنان خارجی یکی است، تصاحب نظام، سپس براندازی و یا تغییر به نفع خود را در سر می‌پرورانند.

دستور عزل و نصب مدیران شرکت های زیر مجموعه صندوق بازنشستگی صنایع مس معمولا توسط رئیس این صندوق صادر می شود و این در حالی است که گزارش ها از نفوذ گسترده جریان انحرافی در این نهاد درآمدزا حکایت دارد.

صندوق بازنشستگی صنایع مس ایران از مجموعه های تابعه شرکت ملی مس ایران است و 45 شرکت از شرکت هاي زیر پوشش شرکت ملي صنايع مس ايران با سرمايه اي بالغ بر 30 هزار ميليارد ريال زیر نظر مديريت موسسه صندوق بازنشستگي مس فعاليت مي کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
مگر براي كانديداتوري نبايد قبلا انصراف ميداد؟
United States
كانديدا نشده كه
عضو تيم اجرايي و شوراي مركزي جبهه متحد شده