پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
۵
در شرایط تحریم غرب صورت می‌گیرد؛

فشار جریان انحرافی برای برکناری یکی از مدیران وزارت صنایع

دوشنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۰ ساعت ۱۰:۱۳
کد مطلب: 208508
در شرایطی که تحریم های غرب علیه کشورمان تشدید شده، جریان انحرافی فشار خود را برای برکناری مدیرعامل کشتیرانی جمهوری اسلامی آغاز کرده است.
به گزارش خبرنگار جهان، لیدر این جریان تلاش های زیادی را برای برکناری "محمد حسین داجمر" مدیر عامل کشتیرانی جمهوری اسلامی بکار بسته و بدین منظور از وزیر صنعت، معدن و تجارت خواسته شده تا وی را از این سمت کنار بگذارد.

جریان انحرافی تصمیم دارد تا فردی "همسو" را به جای داجمر بر سکان کشتیرانی جمهوری اسلامی بگمارد.

بر اساس این گزارش، این تصمیم حلقه انحرافی به دنبال آن اتخاذ شد که مدیر عامل کشتیرانی جمهوری اسلامی زیر بار درخواست های غیرقانونی اعضای این حلقه نرفت و بر اجرای قانون تاکید کرد.

علت دیگر برکناری این مدیر، گزارش هایی است که وی به برخی مقامات ارائه داده است.

داجمر از جمله مدیران باسابقه کشتیرانی جمهوری اسلامی است که موفقیت های زیادی در دور زدن تحریم های غرب علیه کشورمان داشته است. وی همچنین سابقه چند دهه فعالیت در کشتیرانی را داراست و در دوران دفاع مقدس نیز نقش بارزی در مقابله با تهدیدات دریایی دشمن داشته است.

جریان انحرافی در طی یک سال اخیر تعداد زیادی از مدیرانی را که با این جریان همخوانی نداشته، برکنار کرده است. با نزدیک شدن به انتخابات مجلس نهم، فعالیت های جریان انحرافی رشد چشمگیری داشته است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
اگر مديري در آستانه بركناري قرار گيرد و رسانه هاي طرفدار بخواهند دليل بركناري را " جريان انحرافي " قلمداد كنند درست بنظر نميرسه و اين بابي خواهد بود براي عدم برخورد با مديران ناتوان
Iran, Islamic Republic of
به نظرم اینطور نیست، مدیریت آقای داجمر خسارات فراوانی برای شرکت کشتیرانی و منافع ملی داشت - تیم مدیریتی ایشان با ایجاد صدها شرکت و انتصاب افراد مسئله دار در رده های بالای شرکت لطمات فراوانی وارد نمودند.
کارمند کشتیرانی
از سايپا وتحقيق وتفحص ان وانتصابات فاميلي مديرعامل ان كه از دوستداران جريان خاص است چه خبر ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
United States
اگرم مشکل داشته باشه باز بهتر از جریان انحرافیه
از طرف دیگر هم باید مواظب باشیم که به اسم فتنه گر یا انحرافی مدیران لایق را کنار نزنند و یا افراد نا لایق تحت لوای مخالف جریان انحرافی بودن رشد نمایند.