پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
۸

آقا رضا ربع پهلوي: من با جنبش سبز در تماس هستم

سه شنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۰ ساعت ۰۱:۵۹
کد مطلب: 206347
"آقا رضا ربع پهلوي گفت: من در اين دو سال با خيلي از نمايندگان جنبش سبز تماس داشتم."
به گزارش جهان، کیهان با انتشار این خبر نوشت: وي در گفت وگو با صداي آمريكا اشاره اي به هويت افراد ياد شده نكرد اما گزارش ها حاكي است كساني چون اردشير اميرارجمند و سازگارا زد و بندهاي ويژه اي با سلطنت طلبان پيدا كرده اند.

ربع پهلوي مي گويد با اين طيف ها درباره سكولاريسم به نتيجه رسيده است. شاهزاده ناكام پهلوي همچنين مي گويد نظام پادشاهي را به جمهوري ترجيح مي دهد(!)

در حالي كه برخي سران نظامي رژيم شاه پس از فرار از كشور، با رژيم صدام ارتباط گرفتند، ربع پهلوي ادعا كرده است: من وطن پرستم حتي داوطلب شدم عليه صدام و قواي متجاوز بجنگم(!)
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Latvia
من بعيد مي دانم كه اين احمق نوه واقعي پدر بزرگ باشد. واقعا نمي فهمدكه قبل از آقاي احمدي نژاد همين مخالفان امروزش همه كاره كشور و در مقابل خاندان پهلوي و اپوزيسيون احمق تر و ترسوتر از خودش بودند.
Latvia
جنبش سبز يعني پياده نظام مافياي ادامه حاكميت فضاي خفقان و ويراني سالهاي قبل از 84 به رهبري هاشمي رفسنجاني . همانهايي كه در مجلس ششم آن بلا را بر سرش آوردند و عاليجنابان سرخپوش نويس او را مسئول تمام سركوبها و ويراني هاي ايران تبليغ مي كردند.
Iran, Islamic Republic of
آقا ؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Latvia
مثال مدعیان اصلاح طلبی و جنبش سبزيها مثال دزدي است كه مي دزدد و فرياد آي دزد آي دزد سر مي دهد يا مثال قاتلي است كه مي كشد و با تغيير چهره با خانواده مقتول(ملت ستم كشيده از جور و فساد آنها در قبل از 84 كه امروز هم آثار آن مثل تحريمها را لمس مي كند) ابراز همدردي و مطالبه اشد مجازات قاتل نامرئي را دارد!
Iran, Islamic Republic of
پسرکو ندارد نشات از پدرتو ناخوانده خوانش نخوانش پسر
Iran, Islamic Republic of
باسلام
بنی صدر ملعون جمله جالبی در خصوص امکان بازگشت خاندان پهلوی به ایران دارد.
این مهره خائن با همه خباثتش گفته :
ملت ایران امکان ندارد که استفراغ خودش را بخورد. ( با عرض معذرت )
United States
دوستی که گفتید چرا روی حجاب حساسیت هست ولی روی مثلا غیبت نه، خدمتتون عرض کنم حساسیت روی گناهان اجتماعی و همه گیر بیشتره تا گناهان فردی و غیبت ازگناهان فردیه و شما نباید از حساسیت روی منکر بد یا بی حجاب یکم کنید تا به خیال خام بر حساسیت روی غیبت بیفزایید بلکه باید قبح منکر غیبت رو هم در کنار قبح بد یا بی حجابی به جامعه بشناسونید
Iran, Islamic Republic of
يكي از عزيزان گفته بود حجاب يك گناه اجتماعيه ولي غيبت يك گناه فردي!
يعني يك فرد اگر تو غار هم زندگي و با همه قطع رابطه كنه مي تونه غيبت كنه! (چه جوري؟)
يعني كسي كه با غيبت زندگيهاي زيادي رو به نابودي مي كشه يه گناه فردي مرتكب شده!