سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 23 Apr 2024
 
۰
۱
تصمیمات جدید جریان انحرافی

ايجاد موج برای سواری گرفتن تبلیغاتی/ شرط اعطای کمک مالی

دوشنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۰ ساعت ۱۰:۵۹
کد مطلب: 206030
در شرایطی که منتقدان جریان انحرافی آمار کاندیداهای این جریان در انتخابات مجلس نهم را چشمگیر و در راستای برنامه هایی مدون توصیف کرده اند، گزارش ها حاکیست که حلقه اصلی انحراف برای تایید صلاحیت باقیمانده نیروهایش لحظه شماری می کند.
به گزارش جهان، این جریان قصد دارد در آینده نزدیک، رسما وارد عرصه رقابت های انتخاباتي شود و فضاسازی های تبلیغاتی‌ را کلید بزند.

در این راستا مقرر شده که حامی اصلی رهبر جریان انحرافی، اقدام به ایجاد یک موج تبلیغاتی کند تا زمینه برای سوار شدن جريان انحرافي بر آن و پيشبرد امور انتخاباتی فراهم شود.

جریان مذکور در بخشی از فعالیت های انتخاباتی خود "ميثاق نامه‌هايي" را هم آماده کرده تا بعد از تایید صلاحيت کاندیداها، با آنان وارد مذاکره شود و ميثاق نامه را به امضای آنان برساند.

شرط اعطای کمک های مالی به کاندیداها هم، امضای همین میثاق نامه است.

نیروهای جریان انحرافی بعد از امضای این تعهدنامه کتبی، بصورت مرحله‌اي کمک‌هاي مالی جریان انحرافی را که گفته مي‌شود برای هر نفر بیش از یک ميليارد تومان است، دریافت خواهند کرد.

طبق آخرین اخبار ليدر جريان انحراف در ماه های اخیر پست های کلیدی اش را کنار گذاشته و اکنون در ساختماني جدید پیگیر اجرای برنامه های مرتبط با انتخابات مجلس نهم است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
و مکروا و مکر الله والله خیر الماکرین