جمعه ۳۱ فروردين ۱۳۹۷ - 20 Apr 2018
 
۰
۱۶

استقبال ويژه جرس از سخنان هاشمي رفسنجاني

شنبه ۱ بهمن ۱۳۹۰ ساعت ۰۷:۱۴

تازه ترين اظهارات هاشمي رفسنجاني با استقبال محافل ضدانقلاب مواجه شد.
به گزارش جهان به نقل از کیهان وي در ديدار با جمعي از افراد كه استادان و محققان حوزه علميه قم و اساتيد دانشگاه هاي قم خوانده شده اند، بي آنكه مصداق روشني براي سخن خود ذكر كند گفت: « در مباني ديني لزوم نظارت و كنترل قدرت روشن است و شك و شبهه اي درباره آن وجود ندارد اما عده اي انحصارطلبانه نظارت و كنترل قانوني بر خود را برنمي تابند».
وي همچنين خواستار پاسخگويي به «شبهات جدي» شد كه در اين زمينه وجود دارد!
اين اظهارات هاشمي با استقبال جدي محافل ضدانقلاب بويژه سايت جرس ارگان رسانه اي حلقه لندن مواجه شد. اين سايت خبر اظهارات هاشمي را به مدت ۲ روز در بخش اخبار برگزيده خود قرار داد.
جالب است كه ظاهرا حلقه لندن كه عملا بازوي عملياتي MI۶ محسوب مي شود اخيرا حساب ويژه اي براي اظهارات آقاي هاشمي باز كرده و في المثل دو روز پيش از قول «منابع نزديك به هاشمي» گزارش داده است كه وي به عنوان رئيس هيئت امناي دانشگاه آزاد از امضاي حكم فرهاد دانشجو رئيس قانوني دانشگاه آزاد اسلامي خودداري خواهد كرد.
کد مطلب: 204971
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


۱۳۹۰/۱۱/۰۱ ۰۸:۰۳
صحبت آقاي هاشمي كاملاً درست است پس لطفاً ايشان اول در خصوص نظارت و انحصار طلبي دوره رياست خود و بعد هم در رابطه با هزاران شبهه در خصوص اطرافيان مخصوصاً سو استفاده فرزندانش از قدرت پاسخگو باشند.
۱۳۹۰/۱۱/۰۱ ۰۸:۱۴
جالبه ! حالا خوبه برای همه مثل روز روشن شده که طی این سی ساله این آقا و خانوادش آخر انحصارطلبی بودن و کارشون از شبهات جدی هم گذشته !!!! اونوقت با اعتماد به نفسی که (از سر محاکمه نشدن به خاطر فتنه گری شونه) این حرفارو می زنه!!
۱۳۹۰/۱۱/۰۱ ۰۸:۴۹
بله راست گفته 30 سال از نظارت و کنترل قانونی بر دانشگاه آزاد جلوگیری کردند و حالا هم حکم رئیس جدید را امضاء نمی کنند!!
۱۳۹۰/۱۱/۰۱ ۰۹:۲۶
چرا زور قانون به آقای هاشمی نمیرسه!؟
۱۳۹۰/۱۱/۰۱ ۱۰:۰۵
ایشون حرف حقی را بیان فرمودند، اما خودشان چنین حرفهای حقی را قبول ندارند،از نامه سال 88 به رهبر معظم انقلاب گرفته تا آخرین نماز جمعه ایشان و بی تفاوتی در آشوبها و شرکت فرزندانشان در آشوب ها از آن جمله اند.
۱۳۹۰/۱۱/۰۱ ۱۰:۲۸
آقای هاشمی نظارت رو فقط برای دیگران میخواد چرا اون زمان که رئیس جمهور بود از این حرفا نمیزد چرا؟؟؟!!!!!!!!
۱۳۹۰/۱۱/۰۱ ۱۰:۴۲
یاد جمله ای زیبا از امام امیرالمومنین (ع) افتادم که در برابر شعار خوارج فرمودند : کلمة حق یرادوا بها الباطل یعنی حرف حرف درستیه اما آنها اراده استفاده باطل را از این حرف دارند
۱۳۹۰/۱۱/۰۱ ۱۲:۰۰
نبايد صحبت هاي درست آقاي هاشمي را با اين توجيه كه به خود ايشان هم انتقاد وارد است مخدوش نشان بدهيم، اشكال ندارد بگذاريد فضاي نقد سالم باز شود آنوقت هم به انحصار طلبي فرضي ايشان رسيدگي شود
۱۳۹۰/۱۱/۰۱ ۱۲:۱۲
يك ضرب المثل ايراني ميگوید بعضی دست پیش را میگیرند که پس نیفتند مثل ایشان است که به عوض پاسخگویی به افکار عمومی از موضع اپوزیسیون حرف میزند تا حواسها را از قضیه اصلی پرت کند فقط ایشان به همین یک سوال پاسخ دهند که حکم ماموریت آقا مهدی برای سرکشی به واحدهای دانشگاه آزاد خارج از کشور کی پایان میپذیرد تا اینترپل هم وظیفه خود را بداند و از این بلاتکلیفی نجات پیدا کند.
۱۳۹۰/۱۱/۰۱ ۱۲:۲۲
نظارت و کنترل قانونی برای فرزندان آقای هاشمی چطور؟ !!! آقا مهدی کجاست جناب هاشمی؟
۱۳۹۰/۱۱/۰۱ ۱۲:۲۷
ترا به خدا ببین کی حرف از جلوگیری از انحصار و انحصار طلبی زده!!!!!؟؟
از اول انقلاب آقای هاشمی رفسنجانی که اغلب بدنبال انحصار طلبی بوده و هست را مردم تحمل کرده اند و حالا که جلوی انحصار طلبی ایشان و خانواده اش را مردم می خواهند بگیرند و جلوگیری کنند شروع به فرافکنی می کند.!!!!
بابا ترا خدا دست بردار !!! فردا روز محشری هم هست والله....
۱۳۹۰/۱۱/۰۱ ۱۲:۵۳
اين بنده خدا خودش مي خواست رياست جمهوري مادام العمر راه بيندازد حالا از نظارت حرف مي زند!!!!
۱۳۹۰/۱۱/۰۱ ۱۳:۳۰
خیلی وقته که اظهارات این آقا دشمن شاد کن شده