جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۱۶

استقبال ويژه جرس از سخنان هاشمي رفسنجاني

شنبه ۱ بهمن ۱۳۹۰ ساعت ۰۷:۱۴
کد مطلب: 204971

تازه ترين اظهارات هاشمي رفسنجاني با استقبال محافل ضدانقلاب مواجه شد.
به گزارش جهان به نقل از کیهان وي در ديدار با جمعي از افراد كه استادان و محققان حوزه علميه قم و اساتيد دانشگاه هاي قم خوانده شده اند، بي آنكه مصداق روشني براي سخن خود ذكر كند گفت: « در مباني ديني لزوم نظارت و كنترل قدرت روشن است و شك و شبهه اي درباره آن وجود ندارد اما عده اي انحصارطلبانه نظارت و كنترل قانوني بر خود را برنمي تابند».
وي همچنين خواستار پاسخگويي به «شبهات جدي» شد كه در اين زمينه وجود دارد!
اين اظهارات هاشمي با استقبال جدي محافل ضدانقلاب بويژه سايت جرس ارگان رسانه اي حلقه لندن مواجه شد. اين سايت خبر اظهارات هاشمي را به مدت ۲ روز در بخش اخبار برگزيده خود قرار داد.
جالب است كه ظاهرا حلقه لندن كه عملا بازوي عملياتي MI۶ محسوب مي شود اخيرا حساب ويژه اي براي اظهارات آقاي هاشمي باز كرده و في المثل دو روز پيش از قول «منابع نزديك به هاشمي» گزارش داده است كه وي به عنوان رئيس هيئت امناي دانشگاه آزاد از امضاي حكم فرهاد دانشجو رئيس قانوني دانشگاه آزاد اسلامي خودداري خواهد كرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
صحبت آقاي هاشمي كاملاً درست است پس لطفاً ايشان اول در خصوص نظارت و انحصار طلبي دوره رياست خود و بعد هم در رابطه با هزاران شبهه در خصوص اطرافيان مخصوصاً سو استفاده فرزندانش از قدرت پاسخگو باشند.
Iran, Islamic Republic of
جالبه ! حالا خوبه برای همه مثل روز روشن شده که طی این سی ساله این آقا و خانوادش آخر انحصارطلبی بودن و کارشون از شبهات جدی هم گذشته !!!! اونوقت با اعتماد به نفسی که (از سر محاکمه نشدن به خاطر فتنه گری شونه) این حرفارو می زنه!!
Iran, Islamic Republic of
بله راست گفته 30 سال از نظارت و کنترل قانونی بر دانشگاه آزاد جلوگیری کردند و حالا هم حکم رئیس جدید را امضاء نمی کنند!!
Iran, Islamic Republic of
چرا زور قانون به آقای هاشمی نمیرسه!؟
ایشون حرف حقی را بیان فرمودند، اما خودشان چنین حرفهای حقی را قبول ندارند،از نامه سال 88 به رهبر معظم انقلاب گرفته تا آخرین نماز جمعه ایشان و بی تفاوتی در آشوبها و شرکت فرزندانشان در آشوب ها از آن جمله اند.
United States
آقای هاشمی نظارت رو فقط برای دیگران میخواد چرا اون زمان که رئیس جمهور بود از این حرفا نمیزد چرا؟؟؟!!!!!!!!
United States
یاد جمله ای زیبا از امام امیرالمومنین (ع) افتادم که در برابر شعار خوارج فرمودند : کلمة حق یرادوا بها الباطل یعنی حرف حرف درستیه اما آنها اراده استفاده باطل را از این حرف دارند
Iran, Islamic Republic of
نبايد صحبت هاي درست آقاي هاشمي را با اين توجيه كه به خود ايشان هم انتقاد وارد است مخدوش نشان بدهيم، اشكال ندارد بگذاريد فضاي نقد سالم باز شود آنوقت هم به انحصار طلبي فرضي ايشان رسيدگي شود
United States
يك ضرب المثل ايراني ميگوید بعضی دست پیش را میگیرند که پس نیفتند مثل ایشان است که به عوض پاسخگویی به افکار عمومی از موضع اپوزیسیون حرف میزند تا حواسها را از قضیه اصلی پرت کند فقط ایشان به همین یک سوال پاسخ دهند که حکم ماموریت آقا مهدی برای سرکشی به واحدهای دانشگاه آزاد خارج از کشور کی پایان میپذیرد تا اینترپل هم وظیفه خود را بداند و از این بلاتکلیفی نجات پیدا کند.
نظارت و کنترل قانونی برای فرزندان آقای هاشمی چطور؟ !!! آقا مهدی کجاست جناب هاشمی؟
Iran, Islamic Republic of
ترا به خدا ببین کی حرف از جلوگیری از انحصار و انحصار طلبی زده!!!!!؟؟
از اول انقلاب آقای هاشمی رفسنجانی که اغلب بدنبال انحصار طلبی بوده و هست را مردم تحمل کرده اند و حالا که جلوی انحصار طلبی ایشان و خانواده اش را مردم می خواهند بگیرند و جلوگیری کنند شروع به فرافکنی می کند.!!!!
بابا ترا خدا دست بردار !!! فردا روز محشری هم هست والله....
اين بنده خدا خودش مي خواست رياست جمهوري مادام العمر راه بيندازد حالا از نظارت حرف مي زند!!!!
United Kingdom
خیلی وقته که اظهارات این آقا دشمن شاد کن شده
سلام
وقتی هوای نفس بر انسان غلبه پیدا کرد حتی مرجعی مثل شریعتمداری و منتظری رو زمین میزنه وای به حال دنیا پرستان
اف بر سر این موسوی و کروبی و ... که کشور را به گند کشیدن
آقاي رفسنجاني مواظب حرف زدن خودت باش اگه خيلي مردي بروجلوي خانوادتوبگيرازخودت شروع كن